ההשקה במוצ"ש הקרוב

תכני איכות בשידור חי: צפו ב"מוצ"ש LIVE"

לאחר השקעה רבה, כיכר השבת שמח להשיק את 'מוצ"ש LIVE' בו מדי מוצאי שבת תוכלו לצפות בתכנים חוויתיים לכל המשפחה מבית 'כיכר' החל מ-20:30 בערב (מוצ"ש LIVE)

(צילום: kikar live)

אין בית יהודי שבמוצאי שבת הבית לא נראה כמרקחה. מיד אחרי שהנר כבה, הכאוס חוגג וניסיונות שיקום הבית מתחילים. כשהבית סוף סוף מאורגן, והכלים מתייבשים, כל מה שאדם מבקש זה קצת לשבת ולהתרווח על הספה בשקט. החל ממוצ"ש הקרוב, 'כיכר השבת' יהפוך את התרווחות על הספה לנחמדה הרבה יותר, עם תכניות מרתקות לכל המשפחה, החל מהשעה 20:30 בערב.

הנה חלק ממה שמחכה לכם-

אין מוצאי שבת בלי הבדלה, אבל הבדלה איכותית כזאת, שכולם נהנים ממנה. בדיוק בשביל זה יש את 'המבדיל' עם הזמר והיוצר זלמן שטוב. בתוכנית, זלמן הופך את ה-'מלווה מלכה' לעשיר ומלא בתוכן, בנוסח שלמה קרליבך, שתפתח לכם את השבוע וגם את הלב על הצד הטוב ביותר.

לאחר מכן, השבוע, 'כיכר השבת' גאה להשיק תכנית חדשה בהגשתו של כוכב הרשת שוקי סלמון יחד עם הרב חיים הורביץ. הרבה אנחנו לא יכולים לגלות, מה שכן נוכל לספר לכם, שהתוכנית תפתח בקטע מוזיקלי קצרצר ואחריו שיח נוקב על כל הנושאים הבוערים במגזר החרדי.

בלייב המרתק תוכלו לצפות לפני כולם בסדרת המתח החדשה 'שמי ברזל', שבאה אחרי תקופת צמא ארוכה לתוכן חרדי איכותי. התוכנית מספרת את סיפורם המרתק של האנשים שקיימו מצוות במסירות נפש חסרת תקדים תחת השלטון הקומוניסטי ברוסיה.

ואם כל זה לא הספיק לכם, במשדר הלייב תשודר לראשונה סדרת הדוקו 'הנערים שלנו'. סדרה המסקרת את סיפורם הנוגע ללב של נערים צעירים שחיפשו את עצמם, ולא החזיקו במוסדות הלימוד הרגילים.

כיכר LIVE, כל מוצ"ש החל מ-20:30

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר