"אחריות אישית"

אביב אלוש: עברתי קורונה, זה לא צחוק. צפו

"התחלואה מטורפת קצב הדבקות מטורף, כמות הנפטרים כל היום זה פשוט קורע את הלב, שכל אחד יקח אחריות אישית", השחקן אביב אלוש, משתף מה קרה איתו מאז שנדבק (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אביב אלוש משתף את עוקביו (צילום: האינסטגרם של אלוש)

השחקן שמתקרב לאחרונה לדת, אביב אלוש, נדבק בנגיף הקורונה ומשגר מסר, כי הקורונה זה לא צחוק וחייבים להיזהר לא להידבק.

בסרטון שפרסם לעוקביו ברשתות החברתיות אמר אלוש: "זה לא צחוק הקורונה הזאת, עברתי עכשיו כמה לילות לא קלים, אני עוד ברוך השם קיבלתי את זה קל, אבל זה כאבים שלא הכרתי, זה חלקים בגוף שלא דמיינתי שיכולים לכאוב".

"תשמעו, חייבים לשמור על עצמינו ועל אחרים, אני אוכל את הכובע לא בגלל שלא נשמרתי או נזהרתי - נזהרתי ונשמרתי בכל מקום ובציבור, אבל כנראה שלא מספיק ולא תמיד עם מסכה ומרחק והנה זה הגיע אלי".

בהמשך דבריו אמר: "אחד השיעורים הגדולים פה זה 'ואהבת לרעך כמוך', כי לא משנה איפה אתה נמצא - אנחנו צריכים להישמר, גם כשזה לא נוח לנו ושזה מציק לנו, בשבילנו ובשביל אחרים, תראו מה קורה פה, התחלואה מטורפת קצב הדבקות מטורף, כמות הנפטרים כל היום זה פשוט קורע את הלב, שכל אחד יקח אחריות אישית, כל היום אנחנו עסוקים בלהאשים אחד את השני, חלאס עם זה. רק עם אהבה בלב ננצח את זה".

אביב אלוש, הוא אחד השחקנים המצליחים בישראל - בשנים האחרונות התקרב לדת ולמסורת היהודית, מידי יום הוא מניח תפילין ומתפלל, לומד תורה ואף שומר שבת וכשרות, בנוסף לכך הוא מרבה להשתטח בקברי צדיקים ואף ויתר על עבודה בקודשי ישראל.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר