במשאל טלפוני

אושר: הלימודים לא יתחדשו לפני יום שלישי

למרות שהגבלות הסגר השלישי יוסרו מחר בשעה 7 בבוקר, הממשלה החליטה בשעה זו במשאל טלפוני, כי הלימודים במוסדות החינוך לא ייפתחו לפני יום שלישי בבוקר (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

במשאל טלפוני שנערך בשעה האחרונה (מוצ"ש) בין חברי הממשלה, הוחלט להאריך את תקנות החירום על סגירת מוסדות החינוך עד ליום שלישי בשעה 7 בבוקר.

ההחלטה הנוכחית, תדון מחר בישיבת הממשלה, בה יחליטו השרים על מתווה היציאה מהסגר ובמסגרתה ידונו איך לפתוח את מערכת החינוך ומתי. וכן ידונו היכן יפתחו מוסדות החינוך והאם הלימודים ייפתחו גם בערים אדומות, צהובות או כתומות.

במשרד הבריאות חוששים: יהיה סגר רביעי (באדיבות: חדשות הערב כאן 11 )

על פי הצעת משרד הבריאות, שפורסמה בשבוע שעבר וייתכן שזו ההחלטה שיקבלו השרים, בשלב הראשון ייפתחו המסגרות בערים ירוקות וצהובות בלבד – בעוד שבערים כתומות ואדומות בתי הספר יישארו סגורים.

בריאיון ל'חדשות 12' אמר שר הבריאות: "אנחנו מחפשים אפשרות לפתוח את הלימודים עם מינימום סיכון תחלואה, נפתח קודם כל את הירוק והצהוב. רק אם יהיה אפשרות סבירה לפתוח בערים כתום ואדום, נפתח. לא רואה איך זה אפשרי עכשיו".

שר הממשלה קיבלו החלטה גם על ביטול חובת הישארות התלמידים בפנימיה למשך 30 ימים לפחות. על ביטול איסור הגעת תלמיד לפנימיה במידה ושהה בבית מגורים אחר. וכן, תותר הגעת עובדים למוסדות החינוך.

השרים אישרו גם תיקון בתקנות התעופה של משרד הבריאות המגבילות הפעלת כלי טיס. לפי התיקון, בתקופת תוקפן של תקנות הכניסה והיציאה מישראל ואליה (עד יום 20.2.21), אדם לא יפעיל כלי טיס הנושא נוסעים לישראל או אל מחוץ לישראל אלא אם:

•. כל הנוסעים רשאים לטוס לפי תקנות הכניסה והיציאה מישראל.

• הטיסה היא לצורך פינוי חירום רפואי או שמנכ"ל משרד התחבורה, החוץ, הביטחון, הבריאות או נציגיהם, אישרו את הטיסה לצורך מתן מענה לנוסעים הרשאים להיכנס לישראל או לצאת מישראל, באופן שיאפשר חזרתם של נוסעים שמרכז חייהם בישראל בהקדם האפשרי תוך ויסות הגעתם לפי שיקולי בריאות הציבור.

עוד קבעו השרים, כי החובה לבצע בדיקה במהלך 72 השעות לפני העליה למטוס לישראל תחול גם לגבי העליה למטוס מישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר