הברכה של שר התורה

מרגש: בת ה-16 חלתה, האב הלחין שיר והגידול החל לסגת

אב שבור שבתו הבכורה בת ה-16 חלתה במחלת הסרטן, החליט לקיים את הציווי שקיבל ממרן הגר"ח קנייבסקי והלחין שיר מרגש על "מאה ברכות"; זמן קצר לאחר מכן - הגידול החל לסגת • צפו (חרדים)

האב מספר על מחלת בתו והוראת הגר"ח קנייבסקי (צילום: ללא קרדיט)

סיפור מרגש: אבא שבתו חלתה במחלת הסרטן, נכנס למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שהורה לו להתחזק באמירת ברכות. האב, לקח זאת בכל הרצינות, ולצד הפעילות הענפה לחזק את נושא הברכות, הלחין שיר, ולאחרונה חל שיפור במצבה הרפואי של בתו.

לפני מספר חודשים, גילה אותו אברך, כי לבתו הגדולה בת ה-16 התגלה גידול מסובך בגופה, דבר העלול להגיע לסכנת חיים.

בצר לו, נכנס אותו אברך למרן הגר"ח קנייבסקי, כדי לקבל את ברכתו. כשנכנס לקודש פנימה, אמר למרן הגר"ח בקול חנוק ומלא דמעות: "במה אוכל להתחזק למענה של בתי גיטא פייגא בת רבקה".

הגר"ח הרים את עיניו מהגמרא וראשית בירך את אותו אברך בחום ואמר לו: "תתחזקו בברכות, ותחזקו את הציבור בברכות".

השיר החדש "מאה ברכות"

האבא, נאחז בדברי הגר"ח כטובע בקרש הצלה ומאז הוא נמצא במרוץ סביב דבר אחד, אולי שניים – שהם אחד: הבריאות של גיטי וחיזוק ענייני ברכות בקרב הציבור.

בין היתר עסק האב השבור בהסברה, שיעורים בשלל רמות, המחשות ופעילויות בתלמודי תורה, ישיבות, סמינרים ובתי ספר. העיסוק בהפצת החיזוק בענייני ברכות הפך אצלו למטרה העליונה.

אך למרות כל הפעילות הברוכה, הוא הרגיש שמשהו חסר, צריך לתפוס את הציבור בצורה קצת יותר שמחה ופחות מפחידה, ואז עלה לו רעיון מקורי - לכתוב שיר בנושא, שיגביר את המודעות לברכות.

וממחשבה למעשה: אולפני "אנחנו וצאצאינו", יחד עם בעלי המקצוע; אהרל'ה וינטרויב - שכתב והלחין את המילים; אהרל'ה סמט - שביצע את השיר בקולו הנפלא; שמוליק וינרייך - שכתב את העיבוד המוזיקלי של השיר; אבי סינגולדה והגיטרות, ודור אסרף עם כלי הנשיפה - התגייסו יחד בהתנדבות מהמעלה הראשונה כדי לקיים את רצונו של האב השבור.

מנהלי האולפן של 'אנחנו וצאצאנו', מספרים ל'כיכר השבת' כי "ביום האחרון בו הוקלטו קולות המקהלה בניצוחו של שמוליק גולדשטיין, עם המיקס של מאיר גרשטיין מאולפני 'אנחנו וצאאצינו' - מצלצל האבא מבית החולים, ישר לאולפן".

"אני כעת כאן", אמר האב בקול מעורב בבכי ואושר, "אני מחזיק את הצילום של ה-M.R.I האחרון של גיטי. לא תאמינו, אבל הגידול , מתחיל בחסדי ה', להראות סימני נסיגה".

והוא ממשיך ומבקש: "המשיכו, המשיכו להתחזק בברכות! זה הוכיח את עצמו, וזה מה שיביא אי"ה את הרפואה השלמה של גיטי שלנו!".

לצד החיזוק בברכות התפללו עבור גיטא פייגא בת רבקה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר