"לא יודע מאיפה זה נלקח"

זאב אלקין: 'אין שום הסכם עם יהדות התורה, הזיה מוחלטת'

השר לשעבר זאב אלקין, שותפו הבכיר של גדעון סער, מכחיש בתוקף את הדיווחים על הסכם חשאי עם 'יהדות התורה': "אין שום הסכם, הזיה מוחלטת, לא יודע מאיפה זה נלקח". צפו בדברים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: הלל רוזנברג. מפיק: איציק אוחנה)

השר לשעבר זאב אלקין, שותפו הבכיר של גדעון סער, מכחיש בתוקף - בריאיון באולפן 'כיכר השבת' - את הדיווחים על הסכם חשאי עם 'יהדות התורה': "אין שום הסכם, הזיה מוחלטת, לא יודע מאיפה זה נלקח". הריאיון המלא יפורסם בסוף השבוע.

בפתח דבריו התייחס אלקין לדרישה של אביגדור ליברמן לפסול ישיבה עם הסיעות החרדיות: "אנחנו לא פוסלים אף מפלגה חוץ מהרשימה המשותפת, לא בגלל שהם ערבים אלא בגלל העמדות, אמרנו שגם אנחנו לא רוצים לשבת בקואליציה עם בן גביר. כל שאר המפלגות מבחינתנו הם פרטנר קואליציוני לגיטימי סביב שולחן הממשלה".

"כל אחד יכול להשים את התנאים זה לא רלוונטי, אנחנו באנו לחבר ולהקים קואליציה כמה שיותר רחבה".

כשנשאל על הדיווח שנחתם הסכם חשאי עם 'יהדות התורה', הגיב אלקין: "הזיה מוחלטת, אתה יכול לשאול גם את אנשי 'יהדות התורה', הזיה מוחלטת. מסיבה מאוד פשוטה: אנחנו לא מנהלים משא ומתן לפני תוצאות הבחירות".

לדבריו: "כמו שאתה יודע אני הרכבתי לא מעט ממשלות פה, כשניהלתי את צוות המשא ומתן הקואליציוני, גם גדעון סער הרכיב. יכול להיות ששנינו יחד הרכבנו את רוב הממשלות שהיו פה ב-20 שנה האחרונות".

"אין שום הסכם", הדגיש פעם נוספת והוסיף: "הזיה מוחלטת, לא יודע מאיפה זה נלקח. יכול להיות מישהו רצה לזרוק פה ספין, הזיה לחלוטין".

כזכור, אמש התבטא ח"כ ב'דגל התורה' בשיחה עם 'כיכר השבת': "לכולם ברור שאנחנו נלך עם נתניהו, תהיה התייעצות לאחר הבחירות עם גדולי ישראל והם אלו שיכריעו, לא צפוי להיות שינוי בתמיכה שלנו בבנימין נתניהו. עם זאת אנחנו לא מאמינים בשיטת הפסילות, אנחנו לא פוסלים אף אחד".

לדבריו: "זה קשקוש מוחלט, פשוט כלום. אין שום שיחות עם גדעון סער. לא היה משא ומתן ולא יהיה משא ומתן".

גם ב'אגודת ישראל' אומרים דברים דומים: "אנחנו עם נתניהו, זה לא סוד. נמליץ עליו לנשיא המדינה. אין שום משא ומתן עם גדעון סער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר