הפעם זה יקרה?

המתווה המלא לפתיחת החינוך ביום חמישי

הלימודים מחרתיים יחודשו באופן מצומצם, לפי מתווה רמזור חדש, שישקלל גם את מספר המתחסנים, כך שיהיו ערים כתומות בהם יוכלו הילדים, בחלקם, לשוב ללימודים (אקטואלי)

(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

ביום חמישי הקרוב, יזכו חלק מילדי ישראל לשוב למוסדות החינוך אחרי למעלה מחודש בהם היו בבית. מסתמן, כי הויכוח בנוגע למתווה הפתיחה הוכרע.

ירון אברהם מדווח בחדשות 12, גני ילדים, כיתות א'-ד' וי"א-י"ב ייפתחו מחדש בערים הצהובות והירוקות. בנוסף, בערים כתומות מתחת לציון רמזור של 6.5 ועם 70% לפחות של מחוסנים במנה שנייה מקרב אוכלוסיות הבני 50 ומעלה - גם כן תיפתח מערכת החינוך.

כך, בהתאם למתווה החדש המשקלל גם אחוז מתחסנים, יחודשו הלימודים גם בכעשר אחוז מהערים הכתומות.

ציון הרמזור של הערים השונות ניתן עד כה על פי חישוב של שלושה גורמים: כמות החולים החדשים כפול שיעור הבדיקות החיוביות, כפול קצב גידול התחלואה. כעת, הוסיפו לשקלול גם את מספר המתחסנים.

עוד דווח בחדשות 12 כי השר אריה דרעי מפעיל לחצים גדולים על שרי קבינט הקורונה לאשר את הפתיחה המוקדמת של מוסדות הלימוד בשל הציבור החרדי.

אמש דרעי הצביע 'נגד' במשאל הטלפוני להאריך את התקנות שסוגרות את מוסדות החינוך עד ליום חמישי והזעם בקרבו עולה בעקבות החזרה של משרד הבריאות מהמתווה שהושג לפתיחת כלל מוסדות החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר