אחדות בבית שמש

"איחוד הצלה לוקחים אחריות על החיבור בין הקהילות"

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "מתנדבי איחוד הצלה לוקחים אחריות על העיר, על החיבור בין הקהילות ובעיקר על המסר שהמפתח לאחדות צומח מהשטח" (חדשות, מקודם)

(צילום: יחיאל גורפיין, דוברות איחוד הצלה)

ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, ביקרה אמש (שלישי) במטה איחוד הצלה בירושלים. מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, יו"ר הארגון, משה טייטלבוים, ראש סניף בית שמש באיחוד הצלה דוד לף וסגנו צביקה רובין ומנהל קשרי ממשל בארגון שבי רפפורט ערכו לראש העיר סיור במוקדי איחוד הצלה והציגו לה את פעילות 6,000 אנשי הרפואה המתנדבים בארגון בחירום, שגרה ובתקופת הקורונה.

בשבוע האחרון משתפים איחוד הצלה ועיריית בית שמש פעולה

את ראש העיר ליווה ישראל סילברסטין, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הבריאות וגיל הרך. בשבוע האחרון משתפים איחוד הצלה ועיריית בית שמש פעולה במטרה לאפשר למרותקי בית, קשישים ובעלי מוגבלות, להגיע למרכזי החיסון ולקבל חיסון נגד קורונה. ראש העיר הודתה למנהלי הארגון על שיתוף הפעולה ושיבחה את פעילות המתנדבים.

בביקור השתתפה גם חן דנציגר, מורה שהתמוטטה מדום לב בכניסה לבית ספר בבית שמש לפני שנה בעת שהיתה בהיריון מתקדם. מתנדבי איחוד הצלה הגיעו במהירות, ביצעו בה החייאה והצילו את חייה. דנציגר סיפרה לבלוך על המקרה שאירע לה ופגשה את יחיאל רוזנברג, חובש איחוד הצלה שביצע בה החייאה. "בלעדיכם לא הייתי עומדת פה", אמרה.

ראש העיר ד"ר בלוך אמרה: "אנחנו נמצאים במערכה נגד נגיף ששיבש סדרי עולם וכל זה בנוסף לאתגרים ולמשימות השגרתיות. העשייה של איחוד הצלה ככלל ובבית שמש בפרט מרגשת אותי. מתנדבי איחוד הצלה לוקחים אחריות. הם לוקחים אחריות על העיר, על החיבור בין הקהילות ובעיקר על המסר שהמפתח לאחדות צומח מהשטח. שמתנדב איחוד מגיע לשטח הוא לא יודע במי הוא צפוי לטפל. כך בונים גשר ואיחוד הצלה הם מצילים ומגשרים".

"אנחנו רואים בשיתוף הפעולה בין איחוד הצלה לעיריית בית שמש חיבור טבעי "

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר בסיום הביקור "אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה איתנו, דבר שמביא להצלת חיים. התמיכה והמילים החמות של ראש העיר נותנת למתנדבים שלנו ולנו כוח להמשיך בפעילותנו".

ראש סניף בית שמש באיחוד הצלה, דוד לף, הוסיף כי "אנחנו רואים בשיתוף הפעולה בין איחוד הצלה לעיריית בית שמש חיבור טבעי שמטרתו לשמור על בריאותם וביטחונם של תושבי העיר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר