התאונה בצומת יצהר

ארבעה חודשים אחרי החתונה: אפרת ברנר ע"ה

ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך ליצהר היא אפרת ברנר, בת 19, תושבת יצהר, כלה צעירה שהתחתנה רק לפני 4 חודשים. הותירה אחריה בעל, הורים 7 אחיות ו 3 אחים (חדשות, בארץ)

אפרת ברנר ע"ה (צילום: דוברות יצהר)

לפני ארבעה חודשים בלבד, נישאה אפרת ברנר ע"ה, בת ה-19, ואמש (שלישי) היא נהרגה בתאונת דרכים קטלנית בצומת יצהר.

המנוחה אפרת ברנר (בן פנחס, לשעבר) ע"ה, תושבת יצהר, הותירה אחריה בפטירתה את בעלה - בנו של הרב גיורא ברנר, רב קהילה, ראש ישיבה ברחובות ונשיא הכולל בגבעת אסף, וכן את הוריה, שבע אחיות ושלושה אחים.

אפרת ע"ה נהרגה בעת שחצתה את הכביש לכיוון יצהר, בצומת יצהר הקטנה, כאשר רכב פלסטיני שהגיע מכיוון שכם התנגש בה, ומעוצמת המכה היא עפה ונהרגה במקום.

זיהוי גופתה בשטח בוצע על ידי דודה, ישעיהו בן פנחס, קצין הביטחון האזורי של המועצה האזורית שומרון. מיד לאחר הזיהוי, ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שהיה בזירה, נסע במהירות לישוב והצטרף לצוות של מתנדבים מהישוב ופראמדיק שמסרו לבעלה את הבשורה המרה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ספד לה: "אסון כבד למשפחת השומרון. בחורה צעירה, כלה שכל חייה לפניה, זה בלתי נתפס. אנחנו מחבקים את המשפחות ברנר ובן פנחס בשעה קשה זו, תשתיות הכבישים בשומרון, חייבות להשתפר. זו משימה לאומית, אם צומת יצהר הקטנה הייתה מוסדרת האסון הזה היה נמנע".

צוות הצח"י של הישוב ורב הישוב יחד עם הצוותים המקצועיים באגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית שומרון מלווים את המשפחה.

הודעה על מועד ההלויה תבוא בהמשך.

מנחם הלפרין חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנערה ללא רוח חיים לאחר שלדברי עוברי אורח נפגעה מרכב. התחלתי בביצוע החייאה תוך חיבור דפיברילטור של איחוד הצלה. אך למרבה הצער היא סבלה מפגיעה רב מערכתית וצוותי רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותה בזירה".

חובש רפואת חירום במד"א משה שמעון סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הצעירה שוכבת בצד הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד והייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה בצומת יצהר בין רכב פלסטיני להולכת רגל. צוות רפואי קבע במקום את מותה של הולכת הרגל. נהג הרכב הפוגע עוכב במקום לחקירה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר