"לא לשאול שאלות"

נשיא המועצת הגר"ש כהן: "נשים בהיריון חייבות להתחסן"

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, בפסק הלכה לפיו נשים בהיריון חייבות להתחסן וכך גם שאר בני הבית: "לא לשאול הרבה שאלות ולא להיכנס לספק" • צפו בדברים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

"לא לשאול הרבה שאלות ולא להיכנס לספק", נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, בפסק הלכה נחרץ לפיו נשים בהיריון חייבות להתחסן וכך גם שאר בני הבית.

במהלך ביקור של רבני 'בוני עולם' במעונו הוצגו בפני ראש הישיבה הנתונים על סכנת התחלואה בקורונה בקרב נשים בהיריון. בסיום ההתייעצות פסק הגר"ש כהן: "הנני בזה בא בדברים לכל אחינו בית ישראל בנוגע שהקב"ה הבטיח לנו כל המחלה אשר שמתי לא אשים עליך, לאחר ששמעתי את דבריו של פרופ' שולמן ואת יועצי הארגון 'בוני עולם' אודות מצב הנשים בהריון שנדבקו בנגיף הקורונה".

"כתוב 'חכמת נשים בנתה ביתה ואיוולת תהרסנה'", הוסיף ראש הישיבה, "היות ודיברנו שכל הנשים, אפילו בהיריון, שחייבות ללכת לחסן את עצמן אז גם בני הבית, גם הבעל, גם כולם, צריכים ללכת ולהתחסן".

הגר"ש כהן הדגיש: "לא לשאול הרבה שאלות ולא להיכנס לספק שאדם עלול ללכת מהעולם הזה, הרבה כאלה שלא התחסנו תוך שבוע הלכו מעולמם ולמה זה 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".

בסיום דבריו הוסיף נשיא המועצת: "גם גברים כולם צריכים להתחסן כמה שאפשר יותר מהר. ואמן כולם יהיו בריאים ושלמים לעבודתו יתברך אמן כן יהי רצון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר