נלחמים במתנגדי החיסונים

שר הבריאות הודיע: ה"תו ירוק" - רק למתחסנים ומחלימים

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע כי מתווה התו הירוק לא יחול על מקבלי תוצאות שליליות כפי שחשבו בהתחלה אלא רק על מתחסנים או מחלימים בלבד. "לא נוכל להקריס את המעבדות" (חדשות בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אדלשטיין מתחסן (צילום: משרד הבריאות)

מתווה "הדרכון הירוק", שקודם תחילה ע"י ח"כ יעקב אשר וכעת מהווה כתשתית לפתיחת מערכת החינוך, תוכנן מיסודו להיות בשלושה מצבים: עבור מחלימים מקורונה, מחוסנים ומקבלי תוצאה שלילית ב-48 השעות שקדמו. אך יש שינוי דרמטי בתוכניות.

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, הודיע היום (רביעי), כי "הדרכון הירוק" יחול רק על מחלימים ומתחסנים: "ברור לגמרי שיש תחומים חיוניים שאי אפשר למנוע את הכניסה אליהם בלי קשר לחיסון, אבל יש לא מעט דברים שנפתח בקרוב. לא נוכל להקריס את המעבדות כיוון שירצו להיבדק אנשים שלא מצאו זמן להתחסן. למה פועל ניקיון צריך לממן מישהו שמצא עצמו בצד של מתנגדי החיסונים?".

"החיסונים הם משאב לאומי, הם של כולנו, כל מה שצריך זה לבוא פעמיים לקופת החולים, להפשיל שרוול ולהתחסן. אין יותר פשוט מזה", עודד אדלשטיין.

שר הבריאות נערך גם לחודש אדר, שיחל מחר בע"ה, ובשנה שעברה היה המפתח להתפשטות המגיפה בישראל, בשל חגיגות הפורים:

"משנכנס אדר מרבים בשמחה, אבל כדי שפורים לא יהפוך לתשעה באב של הידבקויות, השנה השמחה צריכה להיות מאוד מצומצמת. בלי התקהלויות, בלי ריקודים, בלי מסיבות", ביקש אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר