באולפן 'כיכר השבת'

מהחינוך לכנסת: חיים ביטון בריאיון ראשון

הרגע שהוחלט שיעזוב את רשת החינוך לטובת הכנסת; ההתייעצויות והצבתו במקום החמישי; השינוי שש"ס עברה והוותיקים זעבו • מנכ"ל ש"ס, חיים ביטון, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

מנכ"ל ש"ס, חיים ביטון, עזב בחודש שעבר את תפקידו כמנכ"ל רשת החינוך 'בני יוסף', וחזר לתפקידו במפלגה לצד שיבוץ שמו בחמישייה הראשונה של תנועת ש"ס לכנסת ה-24.

בריאיון מיוחד, באולפן 'כיכר השבת', מדבר ביטון לראשונה על ההחלטה להתמודד לכנסת, עזיבת התפקיד במערכת החינוך והשאיפות. צפו בריאיון המלא.

לדבריו: "אני מזכיר לך שכשהייתי אז לפני גואטה, זה היה כנראה נורמטיבי. לא עקפתי אף אחד. כל אותם אלה שנמצאים אחריי כעת היו אחריי גם בסיבוב הקודם, ולכן לכאורה אם רואים את זה בדרך הזאת שיו"ר התנועה ומועצת החכמים ביקשו ממני לעשות הפסקה מסוימת בתהליך של 6 שנים, וכשחזרתי, חזרתי לאותו מקום, ואני לא חושב שיש פה איזה משהו מיוחד".

זה לא סוד שאני הייתי בעד לרענן את הרשימה, ואף כתבתי על כך טור, ועדיין ישנם רבים שחושבים ומביעים ביקורת על כך שלא יפה על הדרך שבה הוציאו את כל המבוגרים והכניסו את הצעירים, סוג של דור אשר לא ידע את יוסף?

"אני לא יודע למה אתה אומר שזה לא יפה. מדובר בהחלטות שלהם, וראיתם את זה כתוב במפורש, ואגב אני מקורב מאד לסגן השר איציק כהן שאף עזר לי רבות בעבודתי בתוך הרשת, וכשאנשים מגיעים לגיל מסוים, אנשים שהגיעו כבר לגיל הפנסיה, הם רוצים בסופו של דבר לעשות לביתם, ואני מדגיש שהם יעשו זאת בתוך התנועה.

אגב זה לא שהם קמו בבוקר אחד ואמרו שהם לא מתמודדים בבחירות הללו, אלא מדובר במשהו שהחל כבר לפני כשנתיים?

"אני רוצה להגיד לך שאני זה שהחתמתי אותם לפני שנתיים, ולא היה ערעור אפילו לו לשנייה אחת מצדם, אלא הם חתמו מיד מרצון, כי זה מה שהם רצו וזה מה שמועצת החכמים רצתה, וזה היופי של התנועה שלנו שאחרים יכולים רק להתקנא בכך".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר