בחירות 2021

מו"מ עם החרדים? זאב אלקין בריאיון באולפן

משפט נתניהו וההתחייבות לא לשבת בממשלתו; הדיווחים על הסכמים עם החרדים; החיבור של סמוטריץ' ובן גביר וההסתה של ליברמן • השר לשעבר זאב אלקין בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: הלל רוזנברג. מפיק: איציק אוחנה)

השר לשעבר זאב אלקין, בכיר סיעת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לדיווחים על הסכם חשאי עם 'יהדות התורה'. כך גם למשפט ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שחודש השבוע, לדרישה של איווט ליברמן להחרים את החרדים ולריצה המשותפת של עו"ד איתמר בן גביר עם ח"כ בצלאל סמוטריץ'. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס אלקין לדיווח על הסכם חשאי של סער עם 'יהדות התורה' ואמר: "הזיה מוחלטת, אתה יכול לשאול גם את אנשי 'יהדות התורה', הזיה מוחלטת. מסיבה מאוד פשוטה: אנחנו לא מנהלים משא ומתן לפני תוצאות הבחירות".

לדבריו: "כמו שאתה יודע אני הרכבתי לא מעט ממשלות פה, כשניהלתי את צוות המשא ומתן הקואליציוני, גם גדעון סער הרכיב. יכול להיות ששנינו יחד הרכבנו את רוב הממשלות שהיו פה ב-20 שנה האחרונות".

"אין שום הסכם", הדגיש פעם נוספת והוסיף: "הזיה מוחלטת, לא יודע מאיפה זה נלקח. יכול להיות מישהו רצה לזרוק פה ספין, הזיה לחלוטין".

באשר לדרישה של אביגדור ליברמן לפסול ישיבה עם הסיעות החרדיות, אמר אלקין: "אנחנו לא פוסלים אף מפלגה חוץ מהרשימה המשותפת, לא בגלל שהם ערבים אלא בגלל העמדות, אמרנו שגם אנחנו לא רוצים לשבת בקואליציה עם בן גביר. כל שאר המפלגות מבחינתנו הם פרטנר קואליציוני לגיטימי סביב שולחן הממשלה".

"כל אחד יכול להשים את התנאים זה לא רלוונטי, אנחנו באנו לחבר ולהקים קואליציה כמה שיותר רחבה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר