בהשקעה משמעותית

נערכים לקיץ: החוף הנפרד בבת ים - ישודרג

עיריית בת ים תשפץ ותשדרג את החוף הנפרד לאוכלוסייה הדתית-חרדית, הממוקם בקטע הדרומי של רצועת החוף, בעלות של כ-700,000 ש"ח לקראת עונת הרחצה (אקטואלי)

(צילום: דוברות)

עיריית בת-ים תחל ביום ראשון הקרוב בביצוע עבודות פיתוח, שיפוץ ושדרוג בחוף הנפרד בעיר. החוף הנפרד לאוכלוסייה הדתית-חרדית, הממוקם בקטע הדרומי של רצועת החוף, יזכה לקראת פתיחת עונת הרחצה והקיץ לשדרוג משמעותי בעלות של כ-700,000 ש"ח.

העבודות מתחילות לאחר עבודת מטה של חטיבת פיתוח ותשתיות ואגף החופים יחד עם מחזיק תיק החופים, ירון לוי, במסגרתה התקיימו פגישות עם גורמים בקהילה הדתית – חרדית בעיר וקיבלו מהם סקירה על הטעון שיפור בחוף. בנוסף לוי נועד בנושא עם ראש העירייה צביקה ברוט שנתן את ברכתו לקידום השיפוץ המקיף של החוף.

בין העבודות שצפויות להתבצע במקום: הגדלת שטח החוף מרוחב של 140 מטר לכ–210 מטר תוספת של כ-70 מטר, הזזת ותיקון גדר העץ שחלקים ממנה התפרקו ומנעו מרבים להגיע לחוף מחשש שפרטיותם תיפגע וחידוש תשתיות השירותים והמקלחות. צפי סיום העבודות עד לפתיחת עונת הרחצה הקרובה.

ירון לוי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים הוסיף: "החל מכניסתי לתפקיד, בשיתוף עם ראש העיר, צביקה ברוט, והצוותים המקצועיים, סיירנו בכל המוקדים לאורך החוף על מנת לעמוד את הבעיות והנזקים שנגרמו בחופים לאחר שנים של הזנחה. לשמחתי אחרי תקופה ארוכה של הכנת תוכניות, אנו יכולים לראות את העבודות שמתחילות בחוף הנפרד ובסופן יהנו התושבים והמבקרים מחוף כשר ומשודרג, והכי חשוב תקין מבחינת בטיחות. אני מודה לראש העיר, צביקה ברוט, על האמון בהובלת הפרויקט, ולחברי, המשנה לראש העיר, רפי ברנז, על סיוע במימון הפרויקט ולהוצאתו לפועל".

צביקה ברוט, ראש העיר: "אני מברך על שיפוץ והרחבת החוף הנפרד, ורואה בכך בשורה גדולה למען ציבור גדול המבקש לרחוץ בחופי העיר לפי כללי ההלכה. אני מודה לחברי להנהלת העיר, המשנה לראש העיר, ירון לוי והמשנה לראש העיר, רפי ברנז על ההירתמות לפרויקט ולמשרד הפנים על סיוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר