אחרי ארבעה ניסיונות

בלשי הימ"ר עצרו חשוד בהשחתת הרכבת הקלה בירושלים

שבועיים וחצי אחרי השחתת הרכבת הקלה בירושלים - בידי קיצוניים, בלשי ימ"ר ירושלים עצרו חשוד במעורבות במעשה, וזאת לאחר שארבעה פעמים הגיעו לביתו אך לא הצליחו לעוצרו (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שבועיים וחצי אחרי השחתת הרכבת הקלה בירושלים בידי קיצוניים, בלשי ימ"ר ירושלים עצרו חשוד במעשה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

מאז המקרה ובצל החקירה שנפתחה, הגיעו חוקרי הימ"ר ובלשים ארבע פעמים לביתו של החשוד בשכונת מוסיוף בבירה, בכדי להביא למעצרו - אך ללא הצלחה.

השחתת הרכבת הקלה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

היום (חמישי) בשעות הצהריים נעצר החשוד בביתו והועבר לחקירה ביחידה המרכזית. לפי המסתמן כעת, הוא יובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו, בחשד למעורבות בהשחתת הרכבת הקלה.

יוזכר כי באחד הפעמים כאשר הבלשים נכשלו במעצרו של החשוד הם עיכבו את כתב 'כיכר השבת', חיים גולדברג, בעילות שונות ומשונות, כאשר זה עשה את עבודתו בסיקור ניסיון המעצרים.

שעה קלה לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' הודיעה המשטרה כי "בעקבות חומרת המעשה הוטלה החקירה על היחידה המרכזית ובמסגרת פעולות חקירתם נעצר לפני זמן קצר חשוד בשנות ה-30 לחייו. לאחר שמספר ניסיונות לאיתורו באחרונה שלא צלחו, הגיעו היום הבלשים וגילו טרם מעצרו על דלת ביתו שלט בעניין זה. החשוד הועבר לחקירה ומחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את הארכת מעצרו".

כשלו במבצע מעצרים; עכבו את הכתב. צפו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, ביום ראשון לפני כשבועיים וחצי, כחלק מהמחאה נגד בניית קו הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בבירה, חרדים קיצונים השחיתו את הרכבת הקלה והתחנה ברחוב שבטי ישראל בירושלים, הם שפכו בטון על המסילה וצבע על הרכבת.

השלט על הדלת (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר המקרה נמסר מהמשטרה כי "שוטרים הוזעקו בעקבות ונדליזם בתחנת הרכבת הקלה בשבטי ישראל", וכי נפתחו סריקות אחר חשודים במעשה

מסיטיפס המפעילה את הרכבת הקלה נמסר לאחר המקרה כי "נזק כבד נגרם הערב לרכבת קלה ולתחנת הרכבת על ידי קבוצת מפגינים אלימים שהתפרעו באזור תחנת שבטי ישראל. המפגינים שניפצו באבנים את שמשות הרכבת והתחנות והשליכו צבע דביק על הקרונות סיכנו במעשיהם את הנוסעים המבוהלים. סיטיפס מגנה בחריפות את המתקפה האלימה והוונדליסטית וקוראת למשטרה למצות את הדין עם המתפרעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר