ללא צורך בזימון תור

מכבי פותחת מתחם חיסונים ייעודי לבחורי ישיבות

מכבי שירותי בריאות פתחה הערב (חמישי), מתחם חיסונים ייעודי נגד נגיף הקורונה לבחורי ישיבות מגיל 16 ומעלה • החיסונים יבוצעו על ידי צוות המומחים של מכבי, ויינתנו לבחורי ישיבות ללא צורך בזימון תור מראש • "מכבי מחויבת לשמירה על הבריאות של החברים" (מקודם)

כיכר בשיתוף | מקודם |
המרכז הרפואי מכבי רבי עקיבא בני ברק (צילום: יח"צ)

מכבי שירותי בריאות מובילה את המאבק נגד נגיף הקורונה ופותחת את מתחם החיסונים לבחורי ישיבות מגיל 16 ומעלה. לנוחות המרבית של הבחורים, מכבי תפתח במיוחד את המתחם הערב, ותעניק חיסונים בזמינות ובנגישות גבוהה ללא צורך בזימון תור מראש לבחורי הישיבות. בחורים שטרם מלאו להם 18 שנה, יוכלו לקבל את החיסון ללא תור מראש בכפוף לאישור בכתב מהוריהם.

כמובילת שירותי הבריאות בעיר, מכבי רואה מחויבות לשמירה על בריאות החברים ומעניקה את השירותים המתקדמים והיעילים ביותר בהתאמה מרבית. מדובר בצעד משמעותי המקדים תרופה למכה ומספק את המענה הדרוש כדי למנוע סיבוכים כתוצאה מהנגיף, לכן קיימת חשיבות רבה להיענותם לביצוע חיסונים. מכבי תספק את החיסונים הייעודיים בהתאם לדרישה על מנת להבטיח את בריאותם של חברי מכבי ולקדם את החזרה המהירה לשגרה, וזאת בהתאם לקריאתם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א הקוראים להתחסן נגד הנגיף.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו מחויבים לשמירה על בריאות החברים מכל הגילאים, וקוראים לכולם לבוא להתחסן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "אנו קוראים להתחסן נגד הנגיף ולמלא את חובת ההשתדלות המוטלת על כולנו. היענות הציבור, ובכללו בחורי הישיבות מגיל 16 ומעלה, לביצוע החיסונים בהתאם לקריאתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, תבטיח בעזרת ה' חזרה מהירה לשגרה ומניעה של מקרים נוספים ל"ע".

בשבוע האחרון הרחיבו בבני ברק את מספר העמדות וכיום מתחסנים במקום למעלה מ-1000 חברים ביום.

מתחם החיסונים הייעודי ייפתח הערב יום חמישי כ"ט בשבט (11.2), בין השעות 19:00-23:00. המתחם ממוקם בבניין המרכזי של מכבי בבני ברק ברח' רבי עקיבא 86 בקומה מינוס 4, והגעת בחורי ישיבות הערב אינה כרוכה בזימון תור מראש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר