נענו לדרישה

ה'רמזור' מתעדכן: אלו הערים בהן יחודשו הלימודים

במקום עדכון שבועי, החליט משרד הבריאות לעדכן את מתווה הרמזור פעמיים בשבוע - כך שמספר גבוה יותר של ילדים יוכלו לשוב אל ספסלי הלימודים • רשימת הערים המעודכנת (בארץ)

(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

משרד הבריאות הודיע היום (ראשון) על שינויים נוספים במתווה פתיחת מערכת החינוך, ועל כך שתוכנית הרמזור תעודכן מוקדם מהצפוי במטרה לאפשר לתלמידים נוספים לשוב בקרוב למוסדות הלימוד.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה היום (ראשון) את צוות משרדו כי מעתה, המדד ישתנה פעמיים בשבוע ולא אחת כפי שהיה עד כה.

את ההחלטה קיבל משרד הבריאות על רקע דרישתם של מספר ראשי עיריות כתומות, שלא הסכימו להשלים עם המצב הקיים ודרשו לגבש פתרון ראוי בצל מצב התחלואה.

במשרד הבריאות עדכנו את ראשי השלטון המקומי שכבר היום תצא רשימה מעודכנת, ובה הערים הנוספות שיוכלו לפתוח את מסגרות החינוך בהתאם לתוכנית הרמזור.

הערים שהפכו לצהובות בסוף השבוע, ובהן יוכלו להתחדש הלימודים, הן מודיעין-מכבים-רעות, גבעת שמואל, קריית ים, סכנין, אריאל, שפרעם, מעלות תרשיחא וקריית ביאליק.

הערים הכתומות הגבוליות, שיוכלו לחזור בהתאם לשיעור המתחסנים: רחובות, נתניה, נהריה, דימונה, מגדל העמק, אילת, טמרה, יקנעם עילית ומעלה אדומים.

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס אמר בתגובה: "זו בשורה ענקית לתלמידי והורי ישראל, אני מודה לשר הבריאות על קבלת מתווה השלטון המקומי. פתיחת הלימודים צריכה להתבצע בפיקוח הדוק, תוך בדיקות ובאופן דיפרנציאלי לפי נתונים עדכניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר