"העיקר להכחיש"

החרדים הם קורבן של מתנגדי החיסונים // מרדכי גולדמן

בהתחלה הם אמרו שאין קורונה. זה הכל שקר. נו טוב, בסוף הם הודו שיש מגיפה. אבל אז הגיע חיסון ואמרו עדיף להידבק ממה להידבק? מהמגיפה שעד אתמול לא הייתה קיימת (דעות)

מרדכי גולדמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הציבור החרדי הוא הקורבן הגדול ביותר של תנועת מתנגדי החיסונים. אלפים בציבור כבר נפלו בפח של נביאי השקר הללו שמאכילים את הציבור, שגם כך סובל מחרדות, בסיפורי בדים. רבים אומרים לעצמם, שאם יש "וויכוח", עדיף להמתין ולא להתחסן עד שהדברים יתבהרו. אלא שהוויכוח הזה לא יוכרע לעולם.

מתנגדי החיסונים הם אנשים משוכללים מאוד. ממבט ראשון הם נראים מוזרים, אבל בפועל מדובר במכונות תעמולה מתוחכמות. הטענות שלהם מגוונות. תסתרו אחת, יעלו מולכם אחרת, תסתרו גם אותה, יעלו שלישית. בסופו של דבר הם ישלפו מונח, מומחה או ציטוט שלא הכרתם, והם יכריזו על נוק-אאוט. הם בלתי מנוצחים. קצת כמו הקורונה. הם מייצרים מוטציות של עצמם כל רגע.

בהתחלה הם אמרו שאין קורונה. כמות התמותה לא שונה משנה קודמת - הם הסבירו. אין מגיפה, זה הכל שקר. נו טוב, בסוף הם נאלצו להודות שיש מגיפה. להמשיך להכחיש את המציאות היה פוגע במוניטין שלהם בצורה קשה מידי. אבל, הם גילו, ביל גייטס יזם אותה. אבל אז הגיע החיסון והם שינו אסטרטגיה. יש מגיפה – הם הודו. אבל החיסון מסוכן מאוד. עדיף להידבק ולהחלים מאשר להתחסן. ממה להידבק? מהמגיפה שעד אתמול לא הייתה קיימת.

והציבור נוהה כמכושף אחרי משיחי השקר האלו, וזה לא קורה סתם. לכל אחד מאיתנו יש תקווה קטנה בלב שיום אחד יגלו לו איזו שהיא אמת גדולה שהוא לא הכיר. כל אחד רוצה לחוות התגלות. לשמוע את הסקופ של כל הזמנים. משהו שאף אחד לא ידע, וסוף-סוף מסביר הכל. משהו שנותן לך תחושה שאתה מאחורי הקלעים, נמצא בתוך דרמה מרתקת, של רשעים חורשי רע, קבוצת תאבי בצע, ועלילה חובקת עולם. מי רוצה להיות סתם עוד אדם משובט וסתמי שעומד בתור לחיסון?

אצל מרבית האנשים התקווה הזו נשארת בפנים, והרציונאל מנצח. אבל יש ציבור גדול שיש לו הזדמנות להגשים את החלום, ולא מסוגל להגיד "לא" לאפשרות להתמכר לעלילה מענגת שכזו. וכך, בתוך שעות בודדות, אתם רואים אנשים שלא ידעו מה ההבדל בין חיידק לנגיף, לוקחים אתכם למסע קסום בין שבילי הד.נ.א האנושי, ויורים מונחים מקצועיים והוכחות חותכות בגנות החיסונים וחושפים לכם צוהר אפל לעולם הסודי שאתם לא מכירים.

ואסור לזלזל בהם. לא די שגילו את האור בעצמם, הם יטרחו לשכנע את העולם כולו בצדקת דרכם. חלקם משקיעים כספים וזמן, ומפרסמים את הבשורה בכל דרך שהיא. ולא, אתם לא תהרסו להם את התיאוריה. ואם כן, זו הוכחה מובהקת שאתם חלק מכוחות הרוע שנלחמים בהם. זה מעגל שלא נגמר לעולם.

וכן. גם בעקבות הדברים הללו, כמו בדברים שנכתבו כאן בנושא זה לפני כמה שבועות, אקבל כמה מכתבי זעם מלאים באקסלים ובמסמכים סרוקים עם הוכחות חותכות. הם יאשימו אותי שאני מקבל כסף מחברות החיסונים, אבל אני כמובן אכחיש, כצפוי. וככל שאכחיש יותר, זה רק מחשיד יותר. מה אתה נלחץ. והנה לנו עוד הוכחה מעגלית ובלתי נגמרת לתיאוריה בלתי נגמרת.

  • הטור פורסם בסוף השבוע בעיתון המבשר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר