'נתונים כתף'

אדלשטיין: נחייב עובדים עם ציבור להתחסן

שר הבריאות אדלשטיין אמר כי הוא מתכוון ליזום חקיקה בנושא חיוב חיסון לאנשים שעובדים עם ציבור ביניהם אנשי החינוך כשהוא מצהיר כי איש חינוך שלא מתחסן מועל בתפקידו (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן, פלאש 90)

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר הבוקר (שני), כי הוא מתכוון ליזום חקיקה בנושא חיוב חיסון לאנשים שעובדים עם ציבור ביניהם אנשי החינוך.

"איש הוראה שלא מתחסן מפקיר את שלום התלמידים ומועל בתפקיד הכי חשוב שלו - להגן על הילדים. בדיוק בגלל זה בימים אלו מכינים במשרד הבריאות את תזכיר החוק שיאפשר לחייב עובדים במקומות עם קהל שלא התחסנו בביצוע בדיקת קורונה כל יומיים. על שלום הציבור לא אתפשר", אמר אדלשטיין.

שר הבריאות דיווח כי בינתיים חוזרים לעלות בקצב החיסונים: 3,907,000 איש חוסנו עד היום. 2.2 מיליון כבר זכאים לתו הירוק, אותו יקבלו בשבוע הבא. אתמול התחסנו 142,000 איש.

על פי נתוני משרד הבריאות, 100% מבני ה75+ במועצה אזורית שער הנגב, חוסנו נגד קורונה, לפחות במנה הראשונה. בקרב בני 65-75 אחוז ההתחסנות עומד על 96% ובקרב בני 55-65 עומד על יותר מ80%. גם בקרב שאר שכבות הגיל אחוזי ההתחסנות גבוהים משמעותית מהממוצע הארצי. הנתונים כוללים גם מחלימים.

במועצה מתגאים גם באחוזי בני הנוער המחוסנים בשער הנגב. בעוד שבכל הארץ ישנו קושי בחיסון של בני הנוער, בשער הנגב כ- 70% מבני 16-18, חוסנו לפחות במנה הראשונה של החיסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר