מתכנסים שוב

נתניהו בדיון הקבינט: "נקבל החלטות מיוחדות לקראת פורים"

אחרי שהתפזרו אתמול ללא החלטות, קבינט הקורונה מתכנס שוב • במוקד: קבלת החלטות לקראת חג הפורים ומחלוקת מתי יחלו ההטבות למתחסנים - ביום ראשון או בשלישי (אקטואליה)

(צילום: David Cohen/Flash90)

קבינט הקורונה מתכנס היום (שני) להכריע על מועד תחילת ההטבות למחוסנים, אחרי שהדיון אתמול הסתיים ללא הכרעה כעבור שעות של דיונים.

השרים ייאלצו להכריע במחלוקת מתי יתחילו את ההטבות. בכחול לבן דורשים להתחיל במתן ההטבות כבר ביום ראשון, ובמשרד הבריאות - יומיים אחר כך.

על פי המתווה המסתמן, מחוסנים יוכלו להיכנס לקניונים ומרכזי קניות, לשווקים, לחדרי כושר, לאירועי תרבות וספורט, לבתי מלון בלי חדרי אוכל, לבריכות, למוזיאונים ולתערוכות. חנויות רחוב ובתי תפילה ייפתחו לכולם.

בנוסף, ידונו לקראת החג הקרוב. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתחילת הדיון כי "צריך לקבל החלטות מיוחדות לקראת פורים".

ממונה הקורונה פרופסור נחמן אש אמר אתמול בדיון כי במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על סוג מסוים של סגר או עוצר בפורים.

"אנו מאוד מוטרדים מהחג", אמר. "אנחנו שוקלים מה המתווים הנכונים: בבתי כנסת, אולי עוצר לילה, אולי סגר, וזאת כדי למנוע את מה שחווינו באופן טראומטי שנה שעברה".

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש הבהיר הבוקר בחדשות 12: "לא נחגוג את הפורים הזה כאילו הכל בסדר. כדי שנוכל לחגוג את פסח כמו שצריך, נהיה חייבים להקפיד ולהיזהר בפורים. התחלואה עדיין גבוהה".

בתשובה לשאלה אם סגר מלא בפורים נמצא על השולחן? ענה: "הכל על השולחן, הכל – אני אומר את זה בצורה ברורה כבר מעכשיו. נדון על האלטרנטיבות בימים הקרובים, ניקח החלטה במשרד הבריאות ונביא אותה לקבינט. זה נע בין סגר, לסגר לילה, להנחיות יותר משמעותיות על התקהלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר