בהתערבות גפני

אושר: תקציב של 9 מיליון ש"ח עבור 'קמחא דפסחא'

תקציב הקמחא דפסחא בסך 9 מיליוני שקלים, אושר על ידי שר האוצר וחבר הכנסת גפני. התקציב יסייע לעמותות וארגוני צדקה לסייע לכל הנזקקים להכניס את חג הפסח בכבוד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה. חלוקת קמחא דפסחא (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לקראת חג הפסח הקרוב שיחגג השנה שוב בצל נגיף הקורונה, משרד האוצר אישר תקציב בגובה 9 מיליוני שקלים ל'קמחא דפסחא', עבור השכבות החלשות.

מדובר בפעילות משותפת של שר האוצר ישראל כ"ץ ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, וזאת במטרה לאפשר את המשך פעילות הקמחא דפסחא - ולתת יד לנזקקים ולשכבות החלשות שנפגעו במשבר הקורונה - הוסדר התקציב כמו בשנים קודמות - בסך של 9 מיליון שקלים.

התקציב הנ"ל, מהווה בסיס שמאפשר להרבה מן הארגונים בישראל להמשיך את פעילותם ולסייע לאזרחים הזקוקים להם.

יו"ר 'יהדות התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר לאחר האישור: "אני רוצה להודות לשר האוצר על פעילותו החשובה לטובת המשפחות הנזקקות והשכבות החלשות. חובתנו בחג הפסח השנה לסייע ולעזור ביתר שאת לטובת השכבות החלשות כדי שיוכלו לחגוג את החג בשמחה".

שר האוצר ישראל כץ, הוסיף: "תקציב הקמחא דפסחא מהווה בסיס שמאפשר להרבה מן הארגונים בישראל להמשיך את פעילותם ולסייע לאזרחים הזקוקים להם. הצורך בסיוע גבר השנה, עת אנו עדיין מצויים במצב חירום לאומי, ורצף פעילותם של השירותים החברתיים הוא קריטי".

"אני מודה ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, על שיתוף הפעולה המלא במציאת הפתרון על אף הקשיים התקציביים הנוכחיים", אמר כץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר