"הוא לא מאמין בזה"

השר אביטן: "גנץ מוכר את נשמתו בשביל לקושש קולות"

השר לשירותי דת, יעקב אביטן, במתקפה חריפה נגד שר הביטחון, בני גנץ, שבחר לקדם 'נישואים אזרחיים': "הוא מוכר את הנשמה ואת כל הערכים שלו בכדי לקושש קולות" • צפו בדברים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

השר לשירותי דת, יעקב אביטן (ש"ס), במתקפה חריפה נגד יו"ר 'כחול לבן', השר בני גנץ, שבחר לקדם 'נישואים אזרחיים': "הוא מוכר את הנשמה ואת כל הערכים שלו בכדי לקושש קולות". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "מה שכואב לי זה ראש הממשלה החליפי בני גנץ, שבא עכשיו בהצעה של נישואין אזרחיים, כשאני עמדתי על דוכן הכנסת כאשר 'ישראל ביתנו' הגישו את ההצעה, ודחיתי אותה וזעקתי על מדינה יהודית, והיום הוא יודע שזה לא יעבור והוא לא מאמין בזה, הוא מוכר את הנשמה ואת כל הערכים שלו לצערי הרב כדי לקושש קולות ולא ילך לו".

אביטן הוסיף בדבריו ותקף: "אם בפעם שעברה כש'ישראל ביתנו' הגישו את ההצעה ואני עמדתי במליאת הכנסת וביקשתי לדחות אותה והם היו אתנו, אז מה פתאום עכשיו אתה נזכר? זה רק כדי לקושש קולות".

"צר לי שכל פעם שרוצים לקושש קולות זו הסתה נגד הציבור החרדי. אין לכם ערכים? למה לייצר את הנגד? למה אתה לא יכול להגיד מה את היכול לעשות טוב?", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר