"הם לא אויבים"

ניר ברקת: "גאה שנתניהו הלך לדבר עם הרבנים"

ח"כ ניר ברקת דוחה את הביקורת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שהלך לדבר עם הרבנים לאחר ההחלטות על הגבלות הקורונה: "אנחנו צריכים לדבר ולשמוע, הם שותפים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

בריאיון באולפן 'כיכר השבת' דוחה ח"כ ניר ברקת את הביקורת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שהלך לדבר עם הרבנים לאחר ההחלטות על הגבלות הקורונה: "אנחנו צריכים לדבר ולשמוע, הם שותפים". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'וסגרים שבוע עם ישי כהן'.

"אני רוצה להזכיר לכולם", הדגיש ח"כ ברקת בדבריו: "אנחנו שותפים, שותפים בחיים במדינת ישראל. ראשי המגזר החרדי, בין בפוליטי ובין ברוחני, אני רואה כבוד גדול ללכת ולדבר עם הרבנים. יצא לי, כראש עיריית ירושלים, ללכת ולדבר עם הרבנים, להידבר ולכבד אותם. הכבוד ההדדי מביא הישגים גדולים".

ברקת דחה את הביקורת על השיחות של תניהו עם בית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי: "אני גאה בכך שהוא הולך לשם. חברים, זה בא מתוך כבוד ולא ממצוקה. זה בא מכבוד הדדי, אנחנו צריכים לדבר ולשמוע. גם המנהיגים הרוחניים רוצים לשמוע, הם שותפים שלנו, הם לא אויבים. זו שותפות שהולכת הרבה שנים אחורה ותלך הרבה שנים קדימה".

ברקת הדגיש: "המגזר החרדי אוהב את הילדים שלו לא פחות מהמגזר החילוני או הערבי. כולנו מבינים כשיש סכנת חיים - צריכים הלשים את הנושא הזה גבוה בסדר היום.

"יש הפרות בכל המגזרים וצריכים לבקר את ההפרות, במגזר החרדי ובמגזר הכללי. מותר וצריך לבקר. אני מכיר היטב את המגזר החרדי, יודע לבקר כשצריך וללמד סנגוריה כשצריך, אף אחד לא מושלם, אנחנו צריכים לפעול ביחד", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר