מגיב לנסראללה

בני גנץ: "לבנון תרעד, חיזבאללה ייפגע אנושות"

שר הביטחון בני גנץ ניצל את טקס הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם אינו נודע, להגיב לנסראללה: "אם נצטרך להגיע ל'ימי קרב' - לבנון תרעד, וחיזבאללה ייפגע אנושות" (חדשות)

בני גנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)


שר הביטחון בני גנץ השתתף היום (חמישי) בטקס הזיכרון לחללי צה"ל שמקום קבורתם אינו נודע של משרד הביטחון, ושיגר איום ברור לעבר חיזבאללה.

הטקס נערך במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, ובהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, ראש ארגון יד לבנים וראש ארגון אלמנות ויתומי צה"ל.

גנץ אמר בנאומו כי גם בימים אלו מדינת ישראל מוסיפה לפעול להשבת כל החללים: "אנחנו לא מפסיקים לפעול, ולא מאבדים תקווה. כל אחד מהחללים נצור בליבנו ובזכרוננו".

בנוגע לחללי צה"ל הנמצאים בידי החמאס, אמר גנץ: "אנחנו לא מפסיקים לפעול בכדי להשיב הביתה את אורון שאול והדר גולדין ז"ל שאני חש אחריות אישית עליהם, כמי ששלח אותם לקרב. בלי שזה יקרה - עזה לא תוכל להתפתח. לא ננהג כמוהם, כמו החמאס, כחיות אדם - לא נמנע תרופות ומזון. אך לא נאפשר פיתוח אמיתי וארוך טווח ברצועה עד שישובו בנים לגבולם.

"ישראל בונה בימים אלו יחסים עם מדינות ערביות רבות, וגם אותן אנו רותמים כל העת למאמץ ההומניטארי הזה. אני, מערכת הביטחון והמערכת המדינית כולה, פועלים בסיוע מצרים, ומדינות נוספות להשבת חיילנו מרצועת עזה, ונמשיך להפוך כל אבן, על מנת לאתר כל נופל, בכל מקום שהוא".

גנץ התייחס לאיומי נסראללה האחרונים ואמר: "גם בימים אלו, ולמרות שישראל היא הכוח החזק ביותר במזרח התיכון, יש מי שמאיימים עלינו במחירי המלחמה או 'ימי קרב'.

"ואכן, אם יהיו ימי קרב בחזיתות השונות, הם יהיו קשים לעורף הישראלי, אך הם יהיו קשים ונוראיים קודם כל עבור אויבינו. הדבר נכון במיוחד לחיזבאללה וגם לחמאס, שפועלים לבניית יכולת התקפית מתוך אוכלוסייה אזרחית ומבצעים בכך פשע מלחמה. מול האיום הזה, צה"ל ערוך לכל הפעלת כוח שתידרש- אם נצטרך להגיע לימי קרב- לבנון תרעד, וחיזבאללה ייפגע אנושות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר