שחרור הנערה

נתניהו מכחיש: לא העברנו אף חיסון לסוריה

ראש הממשלה מכחיש את הדיווחים ולפיהם העבירה ישראל חיסוני קורונה לסוריה כחלק מהעסקה לשחרור החרדית לשעבר מסוריה, אך פירט כי לא ירחיב מעבר לכך (אקטואליה)

(צילום: Miriam Alster/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכחיש הערב (מוצאי שבת) את הדיווחים ולפיהם ישראל העבירה חיסונים נגד נגיף הקורונה לסוריה, כחלק מהעסקה לשחרור הנערה החרדית לשעבר.

"אפילו חיסון אחד ישראלי לא הלך אל הדבר הזה", אמר נתניהו. "הבאנו את הבחורה, אני שמח שעשינו את זה, אבל מעבר לזה אני לא מוסיף כי זאת הבקשה של רוסיה".

נתניהו הכחיש את הדיווח כי ישראל רכשה חיסונים נגד נגיף הקורונה, מהחברה הרוסית 'ספוטניק', בעלות של מיליון דולר עבור משטרו של נשיא סוריה בשאר אל-אסד.

נתניהו הוסיף כי הוא לא מפרט מעבר לכך בנוגע לסעיף הסודי שעסקה לשחרור הצעירה, בהסבירו כי מדובר בבקשה של רוסיה, שתיווכה במו"מ.

יצוין כי גם סוריה הכחישה רשמית את הדיווח וטענה כי מדובר בניסיון ישראלי להאדיר את שמה ולמזער את המעשה ההומניטרי של סוריה.

בסמוך לכניסת השבת, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם אימה של הצעירה שהודתה על המאמצים שנעשו להשבת בתה. ראש הממשלה ביקש לחזק אותה ואת משפחתה ואמר שישראל תמיד תפעל להחזיר את אזרחיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר