חמישה ימים לפני

גנץ קורא: "הגבלות נוספות בפורים, כדי למנוע התקהלויות"

שר הביטחון הצהיר בסיור בנתב"ג כי יפעל לצמצום נוסף של התנועה כדי למנוע תחלואה של הנגיף • בנוסף, יו"ר 'כחול לבן' הצדיק את פורום 15 הערים, שהודיע כי יפתח את כיתות ז' עד י' (חדשות בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז, אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

על אף התקדמות מבצע החיסונים, ועדת השרים לקורונה כבר החליטה על מספר הגבלות בפורים, כדי למנוע את התפשטות התחלואה רגע לפני הסוף, כשבמשרד הבריאות זוכרים את החג בשנה שעברה, כמפתח להתפרצות המגיפה בישראל.

למרות ההחלטה, רה"מ החליפי, שר הביטחון בני גנץ, דרש היום (ראשון) בסיור בנתב"ג להטיל הגבלות נוספות: "חייבים להקפיד למנוע התקהלויות. נצטרך לעשות עוד הידוקים בשביל להבטיח את הבריאות של כולנו".

פורום 15 הערים המובילות בישראל, בהן תל אביב, חיפה ואשדוד, החליט לפתוח את כיתות ז' עד י', למרות שהממשלה סירבה לאשר בקשה זו של משרד החינוך. יו"ר 'כחול לבן', שותף בכיר בהחלטת הסגירה, הצדיק את המהלך הסותר את פעילותו, אך סייג שהדבר תלוי באישור השרים: "אנחנו חייבים לפתוח את החינוך גם לכיתות ז' עד י', בטח בערים הירוקות והצהובות, ואנחנו נפעל שכך יקרה".

שר הביטחון גנץ גם דרש לשוב ולפתוח את נתב"ג, אחרי כחודשיים בו הוא סגור: "יש לפתוח מחדש את נתב"ג בכפוף לבדיקות עומק שנצטרך לעשות כאן, שדה התעופה צריך לחזור ולפעול. ישראל היא מדינת אי והיא חייבת לפתוח אותו, נעשה את זה בנקודת הזמן הראשונה האפשרית בצורה אחראית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר