צפו בתיעוד

קו 401: נוסע הותקף בידי פקח של 'אפיקים'

במהלך ביקורת שגרתית של פקח מחברת 'אפיקים', תועד הפקח בידי אחד הנוסעים, ובתגובה הפקח תקף אותו. "הוא פשוט התנפל על היד שלי ועל המצלמה של הטלפון". (בארץ)

צקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

פקח חברת 'אפיקים' עלה השבוע (שני), לקו 401 של החברה, והחל בביקורת שגרתית. במהלך הביקורת, לטענת הפקח, גילה כי אחת הנוסעות לא שילמה בעבור הנסיעה, והחל לרשום לה דו"ח.

אחד הנוסעים, ראה שמתחילה מהומה, כשהנוסעת מצדה טוענת כי שילמה עבור הנסיעה. "התחלתי לצלם, כשסיים להתווכח איתה (עם הנוסעת), הוא שם לב שאני מצלם אותו, אז הוא פשוט התנפל על היד שלי ועל המצלמה של הטלפון", מספר הנוסע והוסיף, "אני תוך כדי צעקתי תשחרר, אתה תוקף אותי".

תגובת חברת אפיקים: "במהלך ביצוע פעולות אכיפה שגרתיות על גביית תשלום בתחבורה הציבורית, עלה מבקר מוסמך על קו 401. במהלך הביקרות נמצאה נוסעת שלא שילמה עבור הנסיעה. המבקר דרש מהנוסעת להזדהות ולשלם עבור הנסיעה אולם זו החלה להקניטו ולהתווכח לעיניי כל הנוסעים.

"נוסע אחר שהיה באוטובוס החל לצלם את הויכוח ומשם לב לכך המבקר, ביקש מהנוסע להפסיק לצלם ומשזה סירב, הוריד המבקר את המצלמה כלפי מטה.

"נדגיש, כי המבקר פעל על פי ההנחיות כשביצע את תפקידו כלפי הנוסעת שלא שילמה, אולם לצערנו לא כך לגבי הנוסע שצילם. בעקבות המקרה, הוזמן המבקר לשיחת שימוע ונחדד את הנהלים בקרב כלל המבקרים ואנו מעבירים את התנצלותנו והתנצלות המבקר כלפי הנוסע שצילם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר