"היה נס גדול"

פרץ עם סכין לביתו של מרן שר התורה: 'הוא קורא להתחסן'

חשיפת 'כיכר השבת': בני ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי הגישו תלונה במשטרה נגד החשוד שניסה לפרוץ לבית ברחוב רשב"ם כשהוא חמוש בסכין. בחקירתו הסביר כי הגיע "להעביר מסר לרב" (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם ושלומי כהן, פלאש 90)

חשיפת 'כיכר השבת': הצעיר שהגיע היום (רביעי) כשהוא חמוש בסכין לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ניפק במשטרה הסבר מדוע ניסה להיכנס לבית.

לדברי החשוד, שנעצר אחרי שבני הבית הבחינו כי הוא מתנהג בצורה מוזרה וחשודה, "הפריע לי שהרב קורא להתחסן נגד נגיף הקורונה".

בחקירתו הראשונית במשטרה הוסיף, כי הפריע לו גם כן ש"הרב לא תומך בבנימין נתניהו בבחירות", ולכן, כלשונו, הגיע כדי "להעביר לו מסר".

זמן קצר אחרי שעוכב לחקירה על ידי השוטרים שהוזעקו אל הבית ברחוב רשב"ם, הגיע שליח מטעם בני ביתו של מרן שר התורה לתחנת המשטרה להגיש נגדו תלונה.

כפי שנחשף לראשונה מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת', מדובר בגבר בן 25 שהשתחרר רק לאחרונה ממעצר, שהגיע אל מחוץ לבית שם המתין במשך זמן רב להיכנס פנימה.

במהלך ההמתנה, נאמני הבית הבחינו בדפוס התנהגות חשוד של הצעיר והזעיקו את כוחות המשטרה והשיטור העירוני שמצאו כי יש ברשותו סכין חדה.

בני הבית של מרן הגר"ח אמרו ל'כיכר השבת' כי "היה נס גדול, זה יכל להיגמר באסון". לדבריהם, קשה להבחין בהתנהלות חשודה בין מאות האנשים המגיעים מידי יום להתברך ממרן.

כיצד הצליחו לזהות את החשוד? בני הבית מספרים, "הוא היה נראה לחוץ ומבולבל מאוד. לא ברור מה היו הכוונות שלו" - ולכן הזעיקו את המשטרה.

כאמור, לשוטרים מסר בחקירה ראשונית כי הגיע "למסור מסר" לרב, בשל קריאתו של מרן להתחסן נגד הקורונה והעובדה שהוא לא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר