כאילו אין קורונה

אין בושה: המוני חילונים חגגו 'מסיבות פורים' ברחובות ת"א

24 שעות לפני שהעוצר הלילי נכנס לתוקף, המוני חילונים חגגו אמש במסיבות ברחובות ת"א, בניגוד לתקנות הקורונה, ללא מסכות ושמירת מרחק: "תמונות מקוממות, התנהגות חסרת אחריות" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המסיבות בתל אביב, אמש (צילום מסך מתוך הטוויטר של ענבר טייזר)

בזמן שמקדם ההדבקה נמצא במגמת העלייה ובכירי משרד הבריאות הזהירו בכל הימים האחרונים מפני מסיבות המוניות העלולות לגרום לזינוק בתחלואה, אמש (רביעי), 24 שעות לפני שהעוצר הלילי נכנס לתוקף, המוני חילונים יצאו לחגוג "מסיבות" פורים ברחבי תל אביב, בניגוד להנחיות.

החוגגים, שכאמור חגגו בניגוד לתקנות, לא הקפידו על שמירת מרחק ועטיית מסכה. פרויקטור הקורונה, פרופסור נחמן אמש, התייחס להפרה ההמונית ואמר: "אנחנו מתריעים מדי יום מעל לכל במה אפשרית על חשיבות ההקפדה על ההנחיות, ועל שמירה על בריאות כולנו, בכדי לנצח את מגפת הקורונה המסוכנת, ובסוף אנחנו נתקלים בתמונות המקוממות של חגיגות והתקהלויות המוניות חסרות אחריות".

"האחריות היא גם בידי הציבור, ומצער מאוד שכך בוחרים להתנהג בימים אלו, כשנתוני התחלואה עדיין גבוהים", הוסיף אש.

מוקד המסיבות היה בשוק הכרמל בתל אביב. לאחר שהמשטרה הוזעקה למקום והזהירה מפני מתן דו"חות, החוגגים התפזרו מסמטאות השוק אך המשיכו את החגיגות ברחובות הסמוכים.

כזכור, רק אתמול הזהיר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מחגיגות המוניות: "בפורים בשנה שעברה הייתה התפרצות מסוכנת שהדביקה המונים, ואתם זוכרים שנאלצנו לסגור את המדינה, אסור שזה יחזור על עצמו".

"בפורים הזה כולנו מצווים לקיים את הכללים, אנחנו יכולים לשמוח ולהתחפש, אבל אנחנו חייבים לשמור על הכללים. זה חשוב שבעתיים כי אנחנו ממש אבל ממש על סף יציאה מהמגפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר