לאחר 3 ימים

נקבע מותו של החייל שנפגע מקליע בראשו

ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירוגי בהדסה עין כרם נקבע היום מותו של החייל אשר פונה במצב אנוש ביום שלישי, לאחר שנפגע מירי ונמצא מוטל במצב קשה בשטח הבסיס (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בית החולים הדסה שם נפטר החייל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הבוקר (שישי), נקבע מותו של חייל צה"ל שנפצע השבוע באורח אנוש לאחר שנורה כנראה בטעות בראשו.

מדובר צה"ל נמסר כי "סמל-ראשון יוֹנָתָן גְּרָנוֹת, לוחם צה״ל, נפטר היום לאחר שנפצע ביום ג' האחרון באורח אנוש כתוצאה מירי מנשקו של חייל אחר בבסיס צבאי באזור בקעת הירדן. יוֹנָתָן גְּרָנוֹת ז"ל, לוחם בגדוד "בזלת" של חטיבת הנח"ל, בן 22 בנופלו, מקיבוץ עינת".

דובר צה"ל הוסיף כי "המשטרה הצבאית החוקרת ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

כזכור, לוחם צה"ל, שנורה (שלישי) בראשו, אושפז במצב אנוש בבית החולים 'הדסה עין כרם', לשם פונה במסוק אך למרבה הצער הרופאים נאלצו כאמור הבוקר לקבוע את מותו.

בבית החולים ציינו לאחר הפינוי כי "אל יחידת הטראומה פונה באמצע הלילה באמצעות מסוק, צעיר בן 22 עם פגיעת ירי חמורה בראשו. בצעיר מטפל הצוות ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, מצבו אנוש ונשקפת סכנה מיידית לחייו".

החייל, מגדוד 50 של הנח"ל, היה באימון במחנה האימונים תבץ בבקעת הירדן. מעט לאחר השעה 22:00, הוא נמצא מוטל על הקרקע, באזור מבודד יחסית בבסיס.

החייל אותר עם פגיעה קשה בראשו תוך שאיבד הרבה דם. תחילה סברו הכוחות במקום כי הוא נפגע מאבן בראשו, אך בבית החולים התברר כי נפגע מקליע.

בתחילה, נסיבות הירי לא היו ברורות ונמסר כי המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת המקרה כאשר כל הכיוונים נבדקים, אך הבוקר, נמסר מצה"ל כי מתחקור ראשוני עולה כי הלוחם נפצע ככל הנראה כתוצאה מירי מנשקו של חייל אחר בשטח הבסיס.

עוד נמסר מדובר צה"ל כי "האירוע מתוחקר והמשטרה הצבאית החוקרת ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר