הותרה לקבורה

טרגדיה: כלה נהרגה 10 ימים לפני חופתה

בדיון שהסתיים כעת בית המשפט דחה את בקשת המשטרה והורה על שיחרורה המידי של הכלה שנהרגה בתאונה ביתית מחרידה, לקבורה. הכלה תובא לקבורה היום (חדשות בארץ)

(צילום: דוברות מד"א)

אתמול בשעות הבוקר בחורה צעירה בשנות העשרים לחייה, המתגוררת ביישוב הדתי נוף איילון, עשרה ימים לפני חופתה נפצעה מדלת זכוכית שנשברה בביתה, וכתוצאה מכך נחתך לה העורק הראשי ולמרבה הצער היא נפטרה.

משטרת ישראל תחנת מודיעין החליטה לא לשחרר את גופתה לקבורה ודרשה לנתח אותה כדי לקבוע את סיבת המוות.

למרות שסיבת מותה ברורה וידועה ולא היה חשד לפלילים, לא התחשבו בתחנת מודיעין במצב המשפחה וברגישות המקרה וגררו הבוקר חג הפורים את המשפחה לבית משפט בדרישה לנתח את גופתה.

במהלך הדיון שהתקיים הבוקר (שישי), בבית המשפט בפתח תקווה, טען נציג המחלקה המשפטית של זק"א כי המשטרה עושה עוול למשפחות בשעות כה קשות וטראגיות עבורם שעה שאין כל עילה על פי חק לבקש נתיחת גופתה מאחר ואין יסוד סביר כי המוות נגרם בעברה. מדובר במקרה מצער וטרגי ומשכך אין מקום לקבל את עמדת המשטרה.

נציג המשטרה עמד בדיון על בקשת המשטרה לנתח את גופת המנוחה כדי לקבוע את סיבת המוות.

השופט, לאחר ששמע את טענות הצדדים החליט כי אין מקום כלל לקבל את עמדת המשטרה והורה לשחרר את גופת המנוחה לקבורה מידית.

מזק"א נמסר, "שוב עדים אנו לחוסר מקצועיות ורגישות משווע מצד קציני חקירות במשטרת ישראל ובפרקליטות, שלמרות נוהל ברור בעניין פעם אחר פעם גורמים למשפחות לצער וסבל מיותר, אנו שמחים שבית המשפט הוכיח שוב את העקרון בו יש להצמד לחוק ולנהלים, חבל שנגרם סבל ועכוב למשפחה בשעה קשה שכזו בהבאתה למנוחת עולמים".

הלויתה תתקיים עוד היום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר