בשורה לתלמידים

לימודים - גם במהלך 4 ימים בחופשת הפסח

בשורה נוספת לתלמידים והוריהם: שרי האוצר, החינוך ויו״ר השלטון המקומי סיכמו על הפעלת "בתי הספר של החגים" גם במהלך 4 ימים בחופשת הפסח, בשל הפסד הלימודים (בארץ)

(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

שרי האוצר, החינוך ויו"ר השלטון המקומי סיכמו על הפעלת "בתי הספר של החגים" גם במהלך 4 ימים בחופשת הפסח, בשל המחסור בלימודים עקב הסגרים שהיו בשל התפרצות הקורונה.

התשתית הארגונית בגנים ובכיתות א-ב תהיה מסגרת צהרוני ניצנים, תוך מתן אפשרות להוספת ילדים עד למספר המירבי המאושר על ידי משרד הבריאות. בגני הילדים, בגלל הצורך הייחודי ואפשרויות התפעולית, תתאפשר במקביל פתיחה של מסגרות חדשות שלא על בסיס ניצנים, בהתאם לצורך וההיתכנות ברמה היישובית.

התוכנית תקל על נטל תשלומי ההורים, תוביל לחסכון של מאות שקלים להורה לילד, תוביל לצמצום פערים ותיתן מענה ראוי להורים עובדים, בתקופת משבר הקורונה.

השתתפות ההורים ליום פעילות: באשכולות למ"ס 1 עד 4: ללא תשלום, באשכולות למ"ס 5 עד 7: 20 שקלים ליום, ובאשכולות למ"ס 8 עד 10: 30 שקלים ליום.

שעות הפעילות בבתי הספר: 13:00-8:00, ןבגני הילדים: 13:00-7:30

שר האוצר ישראל כ"ץ: "מסגרת 'בית הספר של החגים' בחופשת הפסח הקרובה תעניק מסגרת חינוכית איכותית למאות אלפי תלמידים ותאפשר להוריהם לצאת לעבודה ולפרנס את משפחותיהם. משרד האוצר בהובלתי יוסיף לגבש פתרונות שיטיבו עם המשק ועם החברה במדינת ישראל. אני מודה לשר החינוך יואב גלנט וליו"ר השלטון המקומי חיים ביבס על עוד שיתוף פעולה מוצלח למען החברה והחינוך של ילדי מדינת ישראל".

שר החינוך, יואב גלנט: "משרד החינוך יפעיל גם במהלך חופשת הפסח הקרובה מסגרות חינוכיות איכותיות עבור מאות אלפי תלמידי ברחבי ישראל. תלמידי ישראל זקוקים לשגרה חינוכית וחברתית בעת הנוכחית, עם הימשכות הסגרים עקב התפרצות נגיף הקורונה - ומסגרות "בתי הספר של החגים" מעניקות מענה איכותי לכך. אני מודה לשר האוצר, ישראל כ"ץ וליו"ר השלטון המקומי על שיתוף פעולה מיטבי למען דור העתיד של מדינת ישראל, אשר מציבה את מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות הלאומי, כנדרש וכמצופה".

חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי: "אנחנו מסתכלים קדימה מתוך מטרה לחזור ללמידה רציפה וחזרה לשגרה במוסדות החינוך. נמשיך לפעול בכדי לתת מענה לילדים ולהורים שעברו תקופה ארוכה של חוסר וודאות ומציאות משתנה. רק באמצעות מערכת חינוך פועלת ניתן להפעיל את המשק ולאפשר לו להתאושש. אני מודה לשר האוצר ולשר החינוך על החלטה משותפת להפעלה מלאה של תכנית ׳ניצנים׳ בפסח ועל שיתוף הפעולה מתוך ראייה משותפת של טובת הילדים והוריהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר