ביהדות התורה תוקפים:

'חתנים וכלות כוססים ציפורניים, והליכוד עושה לעצמו כנס ב'תו ירוק''

הודעת הליכוד כי יקיים כנס בחירות בבנייני האומה תחת 'התו הירוק', היוותה סיבה נוספת ליהדות התורה לתקוף את מפלגת השלטון, אחרי הכעס על האיסור להיכנס לירושלים בפורים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Gili Yaari, Flash90 / מתוך ChanaBlumesPhoto בפייסבוק)

ביהדות התורה ממשיכים לתקוף בחריפות את התנהלות הליכוד, מכל היבט אפשרי, מאז התמונות מהדרך לירושלים עוררו את כעס הציבור החרדי שחש מופלה לרעה. הח"כים החרדים, החוששים כי הזעם יופנה אליהם, ביום הבוחר בעוד כשלושה שבועות, מבקרים שוב ושוב את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר העילה האחרונה לכך הוא כנס שיערוך הליכוד בבנייני האומה.

כזכור, בליכוד הודיעו על היערכות לאירוע השקת מסע הבחירות, ביום שלישי הקרוב, שלושה שבועות בדיוק לפני הבחירות. על פי התכנון, האירוע עתיד להיות הראשון במערכת הבחירות הנוכחית בהתאם ל'תו הירוק', במפגש פרונטלי, לא בזום.

בהודעה שנשלחה לשרים ולח"כים של הליכוד נכתב, כי "חובה על המשתתפים להציג דרכון ירוק או טופס מחלים. לא תתאפשר כניסה לאירוע של בני או בנות זוג, יועצים, דוברים, נהגים וכו'. בנוסף, מחוסנים חיסון אחד בלבד לא יוכלו להשתתף".

בהמשך הבהירה המפלגה כי "האירוע יהיה סגור לקהל, ופתוח רק למוזמנים מראש שעמדו בכללי התו הירוק", מה שלא מנע מיו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, לתקוף. "אלפי חתנים וכלות כוססים ציפורניים בחוסר ודאות ומחכים לשווא לפתיחת אולמות השמחה בפעימת התו הירוק", אמר.

"מצער מאוד, שבזמן כזה הליכוד עושה תו ירוק לעצמו בכנס בחירות עם מאות משתתפים", הוסיף אשר. "הגיע הזמן לשחרר חמישה מיליון מחוסנים ומחלימים ולאפשר להם לחזור לחיים!".

כנס של הליכוד. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

בכך השלים אשר את רשימת ארבעת נציגי דגל התורה שפרסמו הודעות חריפות וצוטטו במתקפות נגד נתניהו והליכוד, בעקבות השבתת התחבורה הציבורית לירושלים במהלך שושן פורים והתמונות של המשפחות החרדיות הצועדות רגלית לעיר.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני פרסם כבר בצהרי החג הודעה כמעט מפורשת, נגד האיש לו חתם על מכתב הנאמנות רק בשבוע שעבר, בה נכתב: "הסלקציה שנעשית בכניסות לירושלים בין חרדים לחילונים תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות בממשלה".

סגן שרת התחבורה, אורי מקלב, שהודר מהחלטת השרה מירי רגב לסגור כליל את התחבורה הציבורית, פרסם הודעת גינוי ופעל לשינוי הנחיית הממשלה עוד לפני שפג תוקפה, וכינה אותה "מנוכרת ומנותקת".

ח"כ יצחק פינדרוס נאם הבוקר בוועדת הכלכלה, שלבסוף דחתה את הנחיית הממשלה וביטלה את הקנסות שנתנו, ותקף: "הייתי מציע לאזרחים לתבוע את שרי הממשלה על התקנות האלה. אנשי 'הליכוד', נסחפתם אחרי שהתחננתם לחתימת גפני. אנחנו לא נהיה למרמס".

עכשיו, כאמור, היה זה ח"כ יעקב אשר, שעד לאחרונה היה נחשב לבעל קשרים טובים עם ראש הממשלה ושר הבריאות, מתוקף מקומו בראשות ועדת החוקה.

כזכור, בשבוע שעבר דווח ב'כיכר השבת' כי החתימה על מכתב הנאמנות הייתה לאחר "לחצים כבדים" מצד הליכוד. גורם בכיר ביהדות התורה הסביר ל'כיכר השבת': "החתול השחור שעובר בין נתניהו למפלגה לא החל רק בפורים, אלא עוד קודם - בשל הנחיות נגד החברה החרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר