עד חודש מאי

הנשיא ביידן: בקרוב - חיסון לקורונה לכל אזרח אמריקני בוגר

הנשיא ג'ו ביידן הודיע כי מלאי החיסונים של ארה"ב יגדל משמעותית בקרוב בשל שיתוף פעולה של היצרניות, ועד חודש מאי יהיה לארה"ב מנות חיסון מספיקות לכל אדם בוגר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הקמפיין של ביידן)

הנשיא החדש, ג'ו ביידן, הצהיר אמש (שלישי), כי מלאי החיסונים בארצ ייגדל משמעותית בקרוב ועד לחודש מאי כל אמריקאי בוגר יוכל להתחסן. הסיבה לאופטימיות של ביידן: שיתוף פעולה בין יצרנית החיסון החדש ג'ונסון אנד ג'ונסון וחברת התרופות מרק אנד קו שתסייע בייצור ובכך תגביר משמעותית את מספר המנות למאה מיליון בחודש, מעט פחות מקצב הייצור של חברת פייזר שתייצר על פי ההערכות השנה 1.3 מיליארד מנות חיסון.

"אחד הדברים שלמדתי כשנכנסתי לתפקיד היה שג'ונסון & ג'ונסון מפגרים בייצור ובהפצה", אמר הנשיא ביידן. "זה פשוט לא הגיע מהר מספיק. אז הצוות שלי עבד קשה כדי לשפר את ההישג". עוד אמר ביידן כי כעת מפעלי הייצור של החיסונים יעברו למתכונת עבודה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ביידן אמר כי עם ייצור החיסונים המוגבר הוא מקווה שארה"ב תחזור למצבה הרגיל כבר בתקופה המקבילה בשנה הבאה, ואולי אפילו מוקדם יותר.

מדובר בשותפות מעניינת בין שתי החברות שכן בדרך כלל הן מתחרות ביניהן וככל הנראה התמריץ הכלכלי שקיבלה חברת מרק אנד קו בגובה 270 מיליון דולר, מהממשל עודד אותה לשתף פעולה בייצור החיסונים. "אנו מצפים כי הסדר הייצור הזה ישפר את כושר ההפצה שלנו כדי שנוכל לספק מעבר למה שהתחייבנו עד כה", נמסר בהודעה רשמית מטעם חברת ג'ונסון & ג'ונסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר