"נוגע באנטישמיות"

יו"ר ועדת החריגים: מחפשים את החרדים, יש כאן עניין גזעני

שילה אדלר, יו"ר ועדת החריגים במשרד התחבורה, במתקפה חריפה על ה"תחקיר" נגד הציבור החרדי ומדגיש כי אין רוב חרדים בטיסות: "מחפשים את החרדים, יש כאן עניין גזעני" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

שילה אדלר, יו"ר ועדת החריגים במשרד התחבורה, במתקפה חריפה על ה"תחקיר" נגד הציבור החרדי ומדגיש כי אין רוב חרדים בטיסות: "מחפשים את החרדים, יש כאן עניין גזעני". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"תראה", פתח אדלר את דבריו: "גם אני כיו"ר וועדה אם אני רוצה להכניס מישהו אני צריך לעבור את כל התהליך, דרך כל רשות האוכלוסין, דרך משרד התחבורה ודרך כל נציגי הוועדה, שמרבית חבריה בכלל משתייכים למפלגת כחול לבן".

האם מבחינה מספרית יש רוב חרדים בטיסות הללו?

"אין אפשרות לדעת את זה, אני לא יודע מי חרדי ומי לא, וגם אם אני ינסה לבדוק את זה מדובר בעבודה מסובכת של לבדוק שמות משפחה ומספר ילדים, כאשר ישנם 55.000 פניות, וראה איזה פלא. אני נמצא כל יום בנתב"ג כדי לקלוט את הטיסות, הליך שנחשב ארוך.

"השבוע לבד קיבלתי ארבע טיסות שנחתו מפרנקפורט, היו בכל אחת מהטיסות בין שניים לחמישה חרדים, אבל מחפשים את החרדים לצערנו, ויש כאן עניין גזעני שמתבטא בין היתר ביחס ללבוש של הכובע והחליפה השחורה שלהם".

אז אתה אומר שסתם מחפשים את החרדים?

"תראה בטיסות לניו יורק, מטבע הדברים ישנם יותר חרדים כי מה לעשות זה הקו שלהם לא רק בתקופת הקורונה אלא בכלל, בגלל הקהילתיות שלהם, בגלל הקשר שלהם והעובדה שהם טסים לצרכים של גיוסי כספים, ולכן ישנם בטיסות הללו יותר חרדים".

לדבריו: "באים אליי כל מיני אנשים רמי דרג מהוועדה כדי לראות את הטיסות הנוחתות והם רואים למעשה את האנשים שנדרשים לבידוד הולכים בשרוול מסוים, ואת אלו שלא נדרשים לבידוד הולך לכיוון אח ומקבל צמיד אדום, וראה איזה פלא גם כאן יש המון ציבור חרדי שמקבל צמיד אדום ופטורים מבידוד.

"אפשר לבוא ולצעוק איך זה שאתם פוטרים חרדים מבידוד, ואפשר שוט להבין שמדובר באזרחים שהחלימו מהקורונה בה הם חלו באחוזים גבוהים הרבה יותר מאשר בציבור הכללי, ולכן רוב החרדים מופנים אוטומטית ומקבלים צמיד אדום".

אני מסכם את מה שאתה אומר, הכול פשוט שנאה

"אכן שנאה, ולא רק שנאה, אלא כתב שבודק נושא מסוים בשבת, לא פונה אליי לתגובה בזמן שהוא יודע שאני שומר שבת, לא בדק אחוזים, לא בדק שום נתון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר