יִשְׂמַח הָאָב בְּגַן עֵדֶן:

חודש לאחר פטירת האברך - רעייתו חבקה בן זכר

תחשבו על האלמנה הצעירה, רעייתו של ר' אליהו מילצקי זצ''ל שצריכה לגדל עכשיו תינוק קטן וילדה בת שנה, ללא כסף, ללא עבודה, ללא מקום מגורים משלה, פשוט אין לה כלום, ועכשיו, דוקא עכשיו כשהיא חובקת בן זה הזמן שלנו לתת לה, לחזק את ליבה, לעזור לה שלא תקרוס בעומס הכבד (חרדים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

התרגשות מהולה בעצב, אולי זוהי ההגדרה הנכונה לתאר את התחושות המתרחשות כעת בבית משפחת מילצקי, מהמשפחות החשובות בבני ברק, שרק לפני חודש חוותה אסון וטרגדיה של ממש, אסון שעד לרגע זה לא נשכח, כשהם מסרבים להאמין.

לא נעמוד מנגד - נסייע למשפחה >>

לפני כחודש ימים הלך לעולמו האברך הצעיר והחשוב הרב אליהו מילצקי זצ''ל, צעיר לימים, בשנת העשרים וארבע לחייו, הוא עבר אירוע לבבי חמור בביתו, אל מול עיניהם הקרועות של רעייתו וביתו הקטנה בת השנה, ומספר ימים לאחר מכן הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

האסון עדיין מורגש היטב, המשפחה מסרבת לעכל את הטרגדיה, אבל כעת, מוצאי שבת פרשת כי תישא התרגשות מהולה בעצב שוררת במשפחה, רעייתו האלמנה חבקה בן זכה במהלך השבת, הלב לא מאמין, מסרב לעכל את הבשורה המשמחת, אל בד בבד העיניים דומעות. ילד שלא יזכה להכיר את אביו.

ילד קטן שהגיע לעולם, חודש אחרי פטירת אביו שאותו לא יזכה לראות, זה עצוב, עצוב מאוד, אך גם משמח, שלפחות יהיה לו המשך, שלפחות יהיה מישהו שיגיד עליו קדיש, שילמד משניות לעילוי נשמתו, הסיפור כך או כך קורע לב.

לא נעמוד מנגד - נסייע למשפחה >>

תחשבו על האלמנה הצעירה, תחשבו על זה שלא היה מי שילווה אותה לחדר הלידה, תחשבו על הקושי הנורא הזה, תחשבו עליה שהיא צריכה לחזורכעת לביתה, לטפל בשני ילדים קטנים לבד, פשוט לבד, עשאין לה כלום, אין לה איך לפרנס אותם, אין לה איך לקנות להם אוכלם, נורא ואיום, קורע לב.

פשוט עצוב, תחשבו על האלמנה הצעירה שצריכה לגדל עכשיו תינוק קטן וילדה בת שנה, ללא כסף, ללא עבודה, ללא מקום מגורים משלה, פשוט אין לה כלום, ועכשיו, דוקא עכשיו כשהיא חובקת בן זה הזמן שלנו לתת לה, לחזק את ליבה, לעזור לה שלא תקרוס בעומס הכבד.

לא נעמוד מנגד - נסייע למשפחה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר