לאחר שהותקפו באלימות:

המנכ"ל ביקר את המתנדבים החרדים

מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי מר ראובן פינסקי ביקר במוקד מד"א בו מתנדבים מתנדבי השירות האזרחי שהותקפו בפורים ע"י קיצונים בשכונת מאה שערים • "עם ישראל כולו גאה בכם ומחזק אתכם" (חדשות)

מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי, מר ראובן פינסקי, נפגש אתמול עם מתנדבי מד"א החרדים שהותקפו בפורים בשכונת מאה שערים ע"י גורמים קיצוניים.

כזכור האירוע החמור התרחש בשעה ששני המתנדבים – החובש מוטי ניסן ונהג האמבולנס אברהם חיים אולמן – הגיעו לשכונה על מנת לפנות מטופל לבית חולים. הם הותקפו באבנים וחפצים שונים, הפגינו קור רוח והצליחו להימלט מהמקום עם נזקי רכוש בלבד.

במהלך הפגישה, שנערכה במוקד מד"א בו מתנדבים בני השירות, הביע מנכל הרשות את ההערכתו לנוכח תגובתם של המתנדבים בשטח וציין: "עם ישראל כולו גאה בכם ובאופן בו הגבתם. כולנו מחזקים אתכם ועומדים מאחוריכם".

הוא הוסיף כי "האלימות הביריונית של גורמי השוליים הקיצוניים לא תרתיע אותנו להמשיך לפעול למען עם ישראל. אני סומך על הרשויות שיתמודדו באופן נכון עם הפורעים וימצאו איתם את הדין".

לאחר הפגישה סייר המנכ"ל במוקד מד"א ונועד עם מתנדבים חרדים נוספים של השירות האזרחי שע"י ארגון חברים. בסיום הסיור שיבח המנכ"ל את המתנדבים והנהלת מד"א על שיתוף הפעולה המוצלח והעשיה הרבה שלהם למען עם ישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר