כשחוזרים מחו"ל

תעשו פרצוף מופתע: כמה שומרים על בידוד

נתונים מדאיגים מתפרסמים הערב על הישראלים השבים ארצה מחו"ל ולא שומרים על הבידוד הביתי ובכך ממשיכים להביא את המוטציות מכל רחבי העולם לתוך ישראל (חדשות)

נתב"ג בזמן הקורונה (צילום: טיסות סודיות)

לאחר שוועדת החריגים חדלה מלפעול ואין חובת בידוד במלונית, כמה מהישראלים השבים חזרה ארצה באמת שומרים על הבידוד שהתחייבו אליו?.

על פי הנתונים שפורסמו הערב (ראשון), לראשונה ב'החדשות', 80% מהשבים מחו"ל לא באמת מקפידים על הוראות הבידוד הביתי הנדרש מהם בכדי לוודא שלא הביאו ארצה מוטציה.

כאמור, החל מהיום אין דרך לפקח על בידוד השבים, עקב ביטול חובת בידוד במלוניות הקורונה והמחסור בצמידים האלקטרונים, שישה מהישראליים שקיבלו את הצמיד כבר הספיקו להפר את הבידוד הביתי באי אילו דרכים.

יו"ר ועדת החריגים: מחפשים את החרדים, יש כאן עניין גזעני

על פי הנתונים, 20% מהישראלים הנוחתים בארץ, מצליחים להתחמק מבדיקת הקורונה שהשבים מחויבים בה, ולא נבדקים. על פי הידוע, במהלך 3 החודשים האחרונים נכנסו בדרך זו 1,838 חולי קורונה לישראל.

שרת התחבורה, מירי רגב, הגיבה לנתונים בריאיון לערוץ 12 ואמרה: "יש כאן מתווה מאוד זהיר של הממשלה, אנחנו חייבים לאפשר לישראלים לממש את הזכות לבחור ולהיבחר לקראת הבחירות, זו מדינה דמוקרטית".

"קיבלנו החלטה שקולה ונבונה של כניסת עד 3,000 ישראלים ביום עד לבחירות מתוך הבנה שמי שמגיע יצטרך ללכת לבידוד ביתי".

עוד הוסיפה רגב ואמרה: "כל מי שמגיע לשדה חייב לעבור בדיקה 72 שעות לפני אחרת הוא לא עולה למטוס. המשטרה מקבלת את השמות של כל מי שחזר ארצה ומתכוונת אחד ליום או יומיים לבדוק האם האדם נמצא בבידוד או לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר