בית המעצר ניצן

שני סוהרים נעצרו; החשד: "עבירות שוחד"

שני סוהרים בבית המעצר 'ניצן' נעצרו הבוקר (שני) לחקירה באזהרה על ידי יאח"ס בלהב 433, בחשד לקידום תועלתם האישית של אסירים בתמורה לטובות הנאה שווה כסף (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

שני סוהרים בבית המעצר 'ניצן' נעצרו הבוקר (שני) לחקירה באזהרה על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) בלהב 433, בחשד לשורת עבירות חמורות.

לפי המשטרה, שני הסוהרים - כל אחד לפי חלקו ועל פי המיוחס לו, חשודים במעורבות לכאורה בעבירה של שוחד, קשירת קשר לפשע, מרמה והפרת אמונים, החדרת חפצים אסורים, אי-מניעת פשע ושיבוש הליכי חקירה.

המשטרה מציינת כי החקירה החלה בעקבות דיווח שהגיע משירות בתי הסוהר על חשד לכאורה לביצוע העבירות האמורות, והיא נערכה בליווי פרקליטות מחוז מרכז ובשיתוף שב"ס.

"על פי החשד", מציינת המשטרה, "החשודים, כל אחד על פי המיוחס לו, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם האישית של אסירים בתמורה לטובות הנאה שווה כסף וזאת בניגוד לחוק".

מדוברות שב"ס נמסר כי "2 אנשי סגל המשרתים בבית המעצר 'ניצן' נעצרו לחקירה ע"י גורמי יאח"ס בחשד לכאורה בעבירה של שוחד, קשירת קשר לפשע, מרמה והפרת אמונים, החדרת חפצים אסורים, אי-מניעת פשע ושיבוש הליכי חקירה. החקירה החלה לאחר ששב"ס העביר מידע לחוקרי יאח"ס שהחלו כאמור בחקירה".

עוד נמסר כי "שב"ס פועל וימשיך לפעול בכל האמצעים שברשותו לאתר כל חריגה או התנהלות בלתי ראויה של אנשי סגל ויוקיע אותה מהארגון בכל דרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר