תיעוד מהזירה

גבעת שמואל: ניגח רכבים, יידה אבנים ונורה

באירוע חריג, בכניסה לגבעת שמואל, נהג רכב שהתבקש לעצור, בחשד שהינו תחת פסילה, פתח במסע התפרעויות שסיכנו חיי אדם, שנפסק רק כאשר נורה • צפו בזירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אבריאל בן דור, דובר עיריית גבעת שמואל)

אדם שניגח עם רכבו כלי רכב אחרים בכביש, סמוך לגבעת שמואל, והשליך אבנים לעבר שוטר במהלך מרדף רגלי, נעצר תוך ביצוע ירי, ממנו נפצע באורח קל.

האירוע החריג החל כאשר שוטר הבחין בנהג המבצע עבירת תנועה. כשהוא קרא לו לעצור בצד הדרך, הנהג נמלט תוך סיכון חיי אדם כאשר הוא פוגע במספר כלי רכב.

לאחר מכן, הנהג - שעל פי החשד היה ב'פסילה' - יצא מרכבו, ויידה אבנים לעבר השוטר ואזרחים שהיו במקום, מה שהוביל את השוטר לבצע ירי, "בכדי לנטרל את הסכנה", לפי המשטרה.

השוטר ירה תחילה באוויר, אולם לאחר שהחשוד המשיך לסכן את השוטר והסובבים, השוטר ירה לעבר פלג גופו התחתון, ממנו הוא נפצע באורח בינוני, ועצר אותו.

דובר עיריית גבעת שמואל אבריאל בן דור, שנכח בזירה, תיאר: "לאחר שהחשוד נתפס, הוא הרים אבנים ואיים על השוטר ועל בעל הרכב. השוטר ירה באוויר כי חש סכנה, ולאחר מכן ירה לו כדור לרגל. הזמנו אמבולנס, והשוטר הקפיץ כוחות נוספים".

ד"ר ג'וש וייספילד, רופא מתנדב באיחוד הצלה, מסר: "הענקתי בזירה סיוע ראשוני לפצוע, ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר