נעצר בבני ברק

ערבי התחפש לאברך חרדי וגנב רכבים; צפו

ערבי ממזרח ירושלים, בן 32, התחפש לחרדי וגנב במהלך החודש האחרון שלושה רכבים בבני ברק; הערב, הוא זוהה ברחוב חזון איש בעיר ונעצר על ידי מתנדבי 'השומרים' (בארץ)

(צילום: דוברות השומרים)

ערבי ממזרח ירושלים שהתחפש לחרדי וגנב בחודש האחרון שלושה רכבים בבני ברק - נעצר הערב (שלישי) על ידי מתנדבי 'השומרים'.

מעצר החשוד (צילום: לפי סעיף 27א)

בחודש האחרון התקבלו בארגון 'השומרים' בבני ברק מספר תלונות מנהגים על כך שרכבם נגנב באזור רחוב הרב שך והרחובות הסמוכים, בזמן שהורידו סחורה והשאירו את הרכב מונע למספר דקות.

מתנדבי הארגון גבו עדויות מהנהגים ועל סמך המידע שנמסר - הוציאו מצלמות אבטחה מאזור הגניבות. לאחר מאמצים סמויים וגלויים, בשיתוף פעולה עם חברת האבטחה 'עצמון', הצליחו להתחקות אחר תיאורו של החשוד.

לפי התיאור שמסרו הנהגים, נראה בעל חזות חרדית שעולה על רכבם של הנהגים ונמלט מהמקום. כעת מתברר שמדובר בבן מיעוטים שהתחזה לחרדי.

לפני כשעה קלה, מתנדב הארגון שפיטרל באזור רחוב חזון איש בעיר, זיהה את החשוד כשהוא שוב מחופש לחרדי, לבוש עם כובע וחליפה ומסתובב באופן מחשיד ככל הנראה בניסיון לבצע גניבה נוספת של רכב.

המתנדב הזעיק מתנדבים נוספים שהגיעו למקום ועיכבו את החשוד, גבר כבן 32 ממזרח ירושלים, והוא נלקח על ידי שוטרי סיור ממשטרת מרחב דן לתחנת המשטרה הקרובה. בבוקר הוא יובא לפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

חיים רוטר מנכ"ל הארגון שנכח בתפיסת החשוד מספר: "מדובר בגנב רכב סידרתי שפועל בעיר בחודש האחרון והפיל את חיתתו בעיקר באזור רחוב הרב ש"ך. המתנדבים עשו עבודה מאומצת בתקופה האחרונה בשביל לעלות על עקבותיו, והערב אפשר לבשר שהמאמצים נשאו פרי, החשוד נתפס ונכלא".

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007
(צילום: דוברות השומרים)
(צילום: דוברות השומרים)
(צילום: דוברות השומרים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר