משתי זוויות

כך התרחשה הפריצה לבסיס נבטים • תיעוד

כחודש לאחר החדירה לבסיס חיל האוויר בנבטים וכשבועיים לאחר מעצרו של גנב הרכב, שפרץ לבסיס עם הרכב הגנוב והצליח להימלט, היום נחשף סרטון המתעד את הדרמה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

כחודש לאחר החדירה לבסיס חיל האוויר בנבטים וכשבועיים לאחר מעצרו של גנב הרכב, שפרץ לבסיס עם הרכב הגנוב והצליח להימלט, היום (חמישי) נחשף סרטון המתעד את רגעי הדרמה.

בתיעוד נראית הפריצה לבסיס נבטים בחודש שעבר ממצלמת הבסיס וממצלמת הרכב שבו נהג הפורץ.

פרקליטו של החשוד, עו"ד שמעון תורג'מן, אומר היום כי "לא היה לו שום מושג שהוא נכנס לבסיס צבאי כי אין שם שילוט בשפה שהוא יכול להבין. לא צריך להפיל על הכתפיים הצרות שלו את כל התקלות שקרו באירוע הזה, אני מקווה שמי שצריך להסיק מסקנות יסיק אותן, הוא ייתן את הדין רק על הדברים הלא טובים שהוא עשה".

כזכור, האירוע התחיל בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל על גניבת רכב מדימונה. אוכפי איתוראן איתרו את הרכב סמוך לבסיס נבטים, החשוד אשר הבחין בכוחות שדלקו אחריו, החל בנסיעה פרועה ופרץ לתוך בסיס צה"ל בנבטים ונמלט רגלית. כוחות משטרה בסיוע צה"ל ביצעו סריקות לאיתורו אך הוא נעלם מהאזור.

במרחב נגב הוקם צח"מ משותף לתחנת דימונה ויחידת מג"ן אז נודעה זהותם של חשודים במעורבות באירוע, שוהה בלתי חוקי, כבן 20 תושב דהריה, נהג מונית תושב ערערה בנגב ותושב דימונה.

על פי, החשד ערב האירוע קשרו קשר מספר חשודים לביצוע גניבת רכב והעברתו לשטחי הרשות הפלסטינית, כשאחד מהם נוהג ברכב הגנוב תוך שנהג המונית מלווה אותו. מיד לאחר התקרית בבסיס צה"ל, על פי החשד נהג המונית אסף את החשוד בגניבת הרכב והבריח אותו לשטחי הרשות הפלסטינית.

לפני כשבועיים נעצרו שלושה חשודים בחשד לגניבת רכב, סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה, כניסה למתקן צה"ל ושהייה בלתי חוקית, הם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בדימונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר