אחרי התקרית. צפו

נתניהו: "יישרתי את ההדורים מול הירדנים"

אחרי סיכול הטיסה לאמירויות, נתניהו חשף, במסיבת עיתונאים שערך עם עמיתיו מצ'כיה והונגריה, שההדורים מול הממלכה הירדנית יושרו וכשירצה בעתיד - יוכל לטוס מעליה. צפו (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו, עם עבדאללה הירדני. ארכיון (צילום: Kobi Gideon/GPO)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הסביר במסיבת העיתונאים המשותפת שערך עם ראשי הממשלה של צ'כיה והונגריה את הסיבה לביטול ביקורו המתוכנן באיחוד האמירויות. "לצערי הביקור שלי באמירויות לא התאפשר בגלל אי הבנה וקשיים בתיאום של הטיסות שלנו שנבע מאירוע שקרה אתמול בהר הבית", אמר נתניהו. "לקח לנו כמה שעות טובות ליישר את ההדורים עם ירדן, אך אנחנו יכולים לטוס מעל שמי המדינה השכנה".

נתניהו הוסיף כי למרות שהתבטלה פגישתם פנים אל פנים, שוחח היום עם מקבילו האמירתי, מוחמד בן זאיד. במהלך השיחה, סיפר נתניהו כי החליטו על קידום מתווה הדרכון הירוק בין שתי המדינות, והכריז על כוונת איחוד האמירויות להשקיע כ-10 מיליארד דולר בפרויקטים שונים ברחבי ישראל. "התחלנו כבר לדון בפרויקטים האלה בפועל", אמר נתניהו.

"זו שאלה שצריכה להעסיק את הציבור כרגע – מי יזניק את הכלכלה קדימה? אני, או המתחרים בי – לרבות יאיר לפיד", אמר נתניהו במסיבת העיתונאים. " אם לפיד ירצה לעשות עימות טלוויזיוני על העניין הזה, כמו על עניינים אחרים, ויודה שהוא מתמודד על ראשות הממשלה - אני חושב שהדבר הזה בהחלט יהווה שיקול חיובי בהחלטה שלי אם לעשות את העימות הזה".

כזכור, ביקור נתניהו באמירויות נדחה לאחר שירדן סירבה לאשר את נתיב הטיסה, ככל הנראה בעקבות ביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית לאחר שביקש להגיע כשהוא מלווה במאבטחים חמושים רבים וסורב על ידי ישראל שסירבה לגודל המשלחת הירדנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר