חסר תקדים. צפו

נתניהו: אין לי בעיה שתבחרו בציונות הדתית

ראש הממשלה התחיל במסע בחירות כפול: עבור הליכוד, ועבור המפלגה של סמוטריץ' ובן גביר - מחשש שלא תעבור - זאת במטרה להבטיח את ניצחונו עם 61 מנדטים לגוש הימין. צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
דבריו של נתניהו (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי. תמונת ארכיון: Adam Shuldman/Flash90)

חסר תקדים: ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בקולו כי "אין לו בעיה" עם הצבעה למפלגה אחרת שאינה הליכוד, במקרה זה 'הציונות הדתית'.

נתניהו נכנס לשבוע הבחירות המלא האחרון, כשמצבו בסקרים טוב משלוש הפעמים הקודמות, כאשר בסקרי רוב ערוצי התקשורת הוא מצליח להרכיב ממשלה, עם בנט, החרדים ו'הציונות הדתית'.

אלא שמצבה של זו האחרונה מתעתע, והיא נעה בין ארבעה לחמישה מנדטים. ראש הממשלה, שרוצה להבטיח שהיא תעבור, אמר היום לראשונה כי לא משנה לו אם יבחרו בו או במפלגה של סמוטריץ'.

"אני רוצה שתצביעו לי", הכריז לפני זמן קצר בכנס 'בשבע', "אבל אין לי בעיה אם תחליטו להצביע הציונות הדתית; סמוטריץ' לא משחק משחקים, הוא יהיה איתנו בוודאות".

במקביל הוא המשיך בניסיונו לזכות בקולות 'ימינה' ואמר: "אצלי לא תהיה רוטציה. יהיה ראש אחד. גדעון ובנט לא יכולים להרכיב ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד".

"הצבעה לליכוד תקים ממשלה לאומית ואנו כפסע מהקמת ממשלה כזאת. לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד", תקף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר