בחודש הבא - השמיים ייפתחו

לאחר כשנה: תבוטל חובת עטיית המסכות - במרחב הציבורי

שנה לאחר החיוב על עטיית מסכה במרחב הציבורי, במשרד הבריאות רוצים לבטל את החיוב. לאור הירידה בנתוני התחלואה, במשרד שוקלים להגדיל את מספר המתקהלים - לקראת ליל הסדר (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

על פי הדיווח הערב (ראשון) ב'החדשות', נראה שכבר בתחילת החודש הלועזי הבא, אזרחי ישראל יוכלו לנוע במרחב הפתוח ללא צורך בעטיית מסכה.

על פי הדיווח, במשרד הבריאות כבר נערכים לביטול חובת עטיית המסכות בשטח הציבורי וכן נערכים לפתיחת השמיים לתיירות נכנסת ויוצאת כבר בחודש הבא.

זאת לאור הירידה במקדם ההדבקה וכן בשל נתוני התחלואה שהולכים ויורדים מיום ליום, למרות הפרת ההנחיות שהייתה בחג הפורים האחרון.

פתיחת השמיים תתבצע כבר במהלך חודש אפריל, באם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, תוכל לטוס ולנפוש בקפריסין, גיאורגיה ויוון וכן עוד מדינות שיקבלו את הדרכון הירוק.

במשרד הבריאות מבהירים, שעדיין צריך להיזהר ולהישמר וייתכן שיהיו עוד הקלות לקראת חג הפסח, אם כיום מותר להתקהל 20 איש במקום סגור ובמקום פתוח - 50 איש, במשרד הבריאות מבהירים שבמידה והמגמה - שהתחלואה תמשיך בירידה, יהיה מותר להתקהל יותר אנשים.

מאז פרוץ הנגיף בישראל, 818,548 ישראליים נדבקו בנגיף הקורונה, אחוז הבדיקות החיוביות נכון לאתמול עומד על 2.9 אחוזים.

מאתמול התגלו 775 בני אדם כמאומתים לקורונה (מחצות: 486), סך כל החולים הפעילים הוא 27,974 בני אדם, כאשר מחצות ישנה ירידה של 4,126 חולים.

סך כל הנפטרים מהנגיף הוא 6,008 בני אדם, כאשר ביממה האחרונה נפטרו שמונה בני אדם, ומתחיל החודש - 233 בני אדם.

מספר החולים הקשים עומד על 640 בני אדם - עוד 13 בני אדם התווספו מחצות. מתוך החולים הקשים, 273 במצב קריטי ו-221 חולים - מונשמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר