סער מתחת ל-10

סקר: גוש 'רק לא ביבי' עם 58 מנדטים בלבד

תוצאות מפתיעות בסקר חדש שפורסם הערב. מפלגת ש"ס יורדת לשישה מנדטים, סמוטריץ' עולה לשישה מנדטים ומפלגות; כחול לבן, מרצ ורע"מ מקבלות ארבעה מנדטים (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד, סער וטיבי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בסקר חדש של קמיל פוקס פורסם הערב (ראשון), ב'חדשות 13' עולה, כי הגוש להחלפת ראש הממשלה נתניהו מקבל 58 מנדטים בלבד, כאשר מפלגת רע"ם מקבלת ארבעה מנדטים.

על פי תוצאות הסקר, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת רק 28 מנדטים וגם בסקר הנוכחי לא מצליחה להתרומם.

המפלגות החרדיות מאבדות מכוחן, כאשר מפלגת ש"ס עומדת על שישה מנדטים בלבד ויהדות התורה שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים.

המפלגה השנייה בגודלה היא 'יש עתיד' עם 20 מנדטים, מיד אחריה ניצבת מפלגתו של נפתלי בנט עם 11 מנדטים ולאחריה מפלגתו של סער שיורדת מרף ה-10 מנדטים ומקבלת תשעה מנדטים בלבד.

הרשימה הערבית המשותפת מקבלת שמונה מנדטים, 'ישראל ביתנו' של ליברמן, עם שבעה מנדטים, מי שמצליח להפתיע הוא בצלאל סמוטריץ' עם שישה מנדטים.

העבודה מקבלת אף היא שישה מנדטים והמפלגות; מרצ, כחול לבן ורע"ם ניצבות סביב אחוז החסימה ומקבלות ארבעה מנדטים. מפלגת הכלכלית של ירון זליכה לא עוברת את החסימה ומקבלת 2.1 אחוזים.

על פי התוצאות, גוש 'רק לא ביבי', מקבלים 58 מנדטים, גוש הליכוד, חרדים וימינה גם 58, ומפלגת רע"ם עם ארבעה מנדטים.

לגבי השאלה מי הכי מתאים לראשות הממשלה? 35% ענו - נתניהו, 21% ענו לפיד, 12 אחוזים רוצים את סער ועשרה אחוזים את נפתלי בנט.

על השאלה מה יקרה אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה - מי המועמד המועדף עליך לראשות הממשלה? לפיד – 27%, בנט – 23%, סער – 19% ואף אחד מהם – 18%

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר