הטיסות חוזרות

אלו ההקלות הנוספות בהנחיות נגיף קורונה

משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד התחבורה הודיעו על רשימת הקלות הקשורה למערכת החינוך בכל הנוגע לקיום טיולים וכן את הרחבת אפשרויות הטיסה לחו"ל (בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאור הירידה בתחלואה, והירידה במקדם ההדבקה שמושפעים ככל הנראה מהחיסונים, הממשלה אישרה אמש (ראשון) מספר תיקונים בתקנות פתיחת מערכת החינוך.

חילה אישרה הממשלה לאפשר טיולים בשטח פתוח לתנועות נוער, ולקבוע את התנאים לקיום הטיולים, במתווה דומה למתווה שחל לגבי טיולים בבתי ספר - החל ממחר, יום שלישי, ה-16.3.21.

כמו כן אושר לאפשר לכיתות י"א ו-י"ב ולפנימיות על תיכוניות שבהן שיעור התלמידים המחוסנים עומד על 90% ומעלה לקיים טיולים הכוללים לינה, גם זה החל ממחר.

בנוסף, הממשלה אישרה את עדכון רשימת הרשויות, היישובים והאזורים בהם ניתן לפתוח את מערכת החינוך, כך שיהיו מעודכנת לפי חיתוך הרמזור נכון לאתמול, אך העדכון נכנס לתוקף החל מהיום, יום שני.

הממשלה אישרה בנוסף את תיקוני תקנות התעופה באופן הבא:

  • ביטול המגבלה בתקנות על היעדים מהם ואליהם ניתן להפעיל טיסות ציבוריות, כך שניתן יהיה להפעיל טיסה לישראל מכל יעד. מפעיל השדה יוגבל בהקצאת סלוטים לטיסות נוחתות בהתאם למכסה של 3,000, ובהתאם לכללי ריחוק חברתי וחובת ביצוע בדיקות בשדה התעופה. יצוין כי סמכות שר הבריאות לבטל טיסה ספציפית שמסכנת את בריאות הציבור תישמר.
  • החזרת האפשרות של טיסה ייעודית לפעול כטיסת מטען בכיוון שבו אינה מטיסה נוסעים.
  • השינויים יכנסו לתוקף החל מיום שלישי הקרוב, ה-16.3.21.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר