אחד שיודע לשאול

יועץ התקשורת אבי בלומנטל בריאיון חג

אבי בלומנטל, אחד מיועצי התקשורת המוכרים ומי שמשמש כראש מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות, בא לענות על השאלות המעניינות באמת, אחרי שנת קורונה קשוחה (מעניין)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: פרטי)

אבי בלומנטל, הוא אחד מיועצי התקשורת המוכרים במגזר החרדי. את החודשים האחרונים הוא בילה כראש מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות, בניסיון להילחם במגיפת הקורונה.

במסגרת הפרויקט 'אחד שיודע לשאול', לכבוד חג הפסח, בו נארח דמויות מפתח מרתקות במגזר החרדי לסדרה של שאלות, התייצב אבי בלומנטל לענות על השאלות המעניינות באמת.

'דיינו' שהיית מוסיף לשנת הקורונה

"אילו הסתפק במרק וונטון ולא התעקש על תוספת העטלף באמת שדיינו".

יוצאים ממצרים, איזה שלושה דברים אתה לוקח איתך?

"מצות, חמאה ומטען".

אנשים שהיית רוצה לסעוד איתם את קורבן פסח

"המשפחה שלי לפני הכל. אבל אם הכוונה לאורחים נוספים אז ר' אליהו דסלר, הרב שלמה קרליבך וידידיה מאיר".

אפיקומן לחיים שהיית נותן לילד שלך?

"לנסות תמיד להבין מה כואב לשני".

אז למה יעוץ תקשורת?

"אהבתי תקשורת מיום עומדי על דעתי, אבל לעיסוק בתחום די התגלגלתי במקרה. מצאתי את עצמי מקבל טלפונים על בסיס יומי מאנשים שביקשו עצה פה, עזרה ורעיון שם, סלוגן לקמפיין או סיוע בניסוח תגובה, עד שיחד עם שותפי מני חדד מיסדתי את החסד הזה לביזנס".

חרדים בשוק העבודה

"הדבר המבורך ביותר שקרה לנו. במקום לתת דגים נותנים חכה. אני יכול להעיד שהתואר במשפטים שינה את חיי ועיצב את המחשבה שלי באופן שהתרגלתי לחשוב שלכל סיפור יש צד נוסף ושלא תמיד כל האמת נמצאת בצד שלי. מעבר לכך, זו הרחבת אופקים שנחוצה לחיים ולפרנסה".

חג הפסח בשבילך

"תענוג של חג. האביב יחד עם המשפחתיות יוצרים את אווירת החירות. אני בכלל לא מתחבר לכל הקיטורים והבדיחות על האוכל של פסח, בשונה מלפני 30 שנה, היום באמת שיש שפע ולא חסר כלום".

לסיום, דבר אחד שלא ידעתם על אבי בלומנטל

"עכשיו זה פסח אז אולי פחות מתאים, אבל במהלך השנה אני מכין מדי שבוע לחם טבעי ממחמצת שאור. למי שמבין בזה, מדובר בתהליך שנמשך על פני יומיים כמעט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר