"הפצת מחלה"

מנהל בית הספר של 'הפלג' עוכב לחקירה

מנהל בית הספר של 'הפלג' בבני ברק עוכב למשך שעות ארוכות, בעוון 'הפצת מחלה'. במהלך החקירה, התאספו מחוץ לתחנת המשטרה עשרות מתומכיו • צפו בתיעוד (חרדים, ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מחוץ לתחנת המשטרה (צילום: באדיבות המצלם)

מנהל בית הספר של 'הפלג הירושלמי' בבני ברק, חיים רוחמקין, עוכב היום (שלישי) לחקירה ממושכת בעקבות כך שמוסד הלימודים בראשותו לא היה סגור אף לא יום אחד בימי הסגר שהוטל עקב הקורונה.

בית הספר של 'הפלג', עומד תחת הנהגתו של הגאב"ד הגאון רבי צבי פרידמן - ממנהיגי 'בני תורה' - הפלג הירושלמי, ובהוראתו, בית הספר היה פתוח, ולא היה סגור אפילו ליום אחד, כמו שאר מוסדות ה'פלג' שהיו פתוחים בהוראת מנהיגי הפלג הירושלמי כל ימי הסגר.

כבר במהלך ימי הסגר ניתנו מספר דו"חות לבית הספר שבניהולו ואף המנהלת גב' לנג עוכבה לחקירה ארוכה כ-5 שעות על פתיחת בית הספר בימי הסגר.

אך מנהל בית הספר הרשמי - רוחמקין שהה באותו הזמן בחו"ל, ולא יכול היה לשוב ארצה בשל מגבלות הטיסות, לפני חג הפורים חזר ארצה, אך לטענתו לא זומן לחקירה.

בבדיקה שגרתית של המשטרה אמש, בכביש 443, נתנו לו השוטרים זימון לחקירה, ורוחמקין התייצב לתחנה המשטרה ברחוב הקישון בבני ברק, לחקירה ממושכת שנמשכה מס' שעות, בעוד מחוץ לתחנת המשטרה עומדים עשרות מאנשי 'הפלג' שהגיעו להזדהות איתו וכמובן לחזק אותו.

אחד המשתתפים במחאה מספר ל'כיכר השבת': "הוא מסר את נפשו לא בשביל עצמו, אלא בשביל חינוך הבנות שלנו, זה בשבילינו", בשחרורו של המנהל רקדו עמו עשרות מאנשי ה'פלג' לשירת 'אשרי העם שככה לו'.

צפו בתיעוד מחוץ לתחנת המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר