מצבו בינוני

בן 10 נפצע בשריפה ביצהר; סובל מכוויות

ילד בן 10 נפצע הערב (שלישי) באורח בינוני בשריפה שפרצה בבית ביישוב יצהר שבמועצה האזורית שומרון. הוא פונה לבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה עם כוויות ברגליו (חדשות בארץ)

האש ביצהר (צילום: דוברות כבאות והצלה)

ילד בן 10 נפצע הערב (שלישי) באורח בינוני בשריפה שפרצה בבית ביישוב יצהר שבמועצה האזורית שומרון.

סמוך לשעה 22:00 הוזעקו לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון לישוב יצהר בעקבות דיווח על שריפה במבנה.

צוותי כיבוי מתחנת אריאל ומתנדבי יצהר, בפיקוד סגן מפקד משמרת תומר בכר, אשר הגיעו למקום, חדרו למבנה, איתרו את מוקד הבעירה וביצעו פעולות כיבוי, סריקה לשלילת לכודים ושחרור עשן.

בעקבות השריפה, ילד בן 10 נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה עם כוויות ברגליו.

מנחם הלפרין חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום יחד עם צוותי כיבוי נמסר לנו כי אירעה שריפה במחסן שבסמוך למבנה מגורים. כתוצאה מהשריפה ילד כבן 10 נכווה בגפיו ולאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה למרכז הרפואי שניידר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

(צילום: דוברות כבאות והצלה)

להב משנה תומר בכר סגן מפקד המשמרת סיפר כי "מדובר במחסן שעלה באש בסמוך לדירת מגורים. מדובר בשריפה עם קרינת חום חזקה מאוד. לוחמי האש והמתנדבים פעלו בנחישות ובמקצועיות לבלימת השריפה על מנת שלא תתפשט אל עבר בתים נוספים.

"לצערי ילד כבן 10 פונה לבית חולים עם כוויות ברגליים על פי גורמי רפואה מצבו מוגדר בינוני עד קשה. כמו כן נזק כבד נגרם למבנה".

בכבאות והצלה לישראל מזכירים כי הם ממליצים על התקנת גלאי עשן בכל דירת מגורים ומבנה , אשר עלותו זניחה, יעילותו אינה מוטלת בספק, ובכוחו לספק התראה בזמן אמת ולהציל חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר