לא התחסנו

מוסטפה בן ה-37 מת מקורונה יום לאחר אמו

טרגדיה כפולה במשפחה: חמש שנים אחרי שאחיו נרצח בחניקה בחבל, ויממה בלבד אחרי אמו שנדבקה בנגיף, מת מוסטפה חלף בן ה-37 מקורונה. 'בכל הכפר עצובים' (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האם והבן, שלא התחסנו, חלו ומתו (צילום משפחתי)

אמש (שלישי) מת מקורונה מוסטפא חוסני חלף, בן 37 מהכפר מוקייבלה שבגלבוע, יממה אחרי אמו יוסרא בת ה-66. השניים לא התחסנו.

בהבדל של יום אחד מהלווית האם - תתקיים הלילה הלוויתו של בנה, שנדבק בנגיף ואושפז במצב קשה מאוד לאחרונה, ללא כל מחלות רקע בעברו הרפואי.

נדאל חלף, בן אחר במשפחה, צוטט ב-ynet כי "כואב לאבד ככה אימא ובן, בתוך יומיים. המשפחה נדבקה בקורונה, האימא, הבן ועוד בני משפחה פונו לטיפול בבית החולים".

"התפללנו לאלוקים שיחזרו לחיק המשפחה, אבל קיבלנו את הבשורה על מות האם בזמן שהבן היה מורדם ומונשם, ואתמול קבעו את מותו", הוסיף נדאל בעצב רב.

יצוין כי זו אינה הטרגדיה הראשונה הפוקדת את משפחת חלף: לפני חמש שנים נרצח בחנק ובדקירות אחיו של מוסטפא, בנה של יוסרא, סמוך לקיבוץ מזרע שבעמק יזרעאל.

פואד חלף נרצח בידי עובד שלו, תואר בכתב האישום, בעקבות ויכוח סוער שפרץ ביניהם ויכוח סוער שלווה בדחיפות. אחרי שנדקר בסכין, נכרך חבל סביב צווארו - עד למותו האכזרי.

קרוב המשפחה סיפר: "האם גידלה את ילדיה לבד, כי האב נפטר לפני שנים רבות. היא מעולם לא שכחה את בנה שנרצח, וכל כך רצתה שלמוסטפה יהיה עתיד טוב יותר. היא אהבה אותו מאוד ועשתה הכול למענו. הם נפטרו כמעט ביחד".

"בכל הכפר עצובים עכשיו. אנחנו מקווים שהנגיף ייגמר ושלא יהיו עוד אסונות", הוסיף האבל, וממונה הקורונה בחברה הערבית, איימן סייף, אמר: "אלה מקרים מצערים. אנשים שנפטרו ולא היו מחוסנים".

לדבריו, "העובדה שיותר מ-80% מהמאושפזים בבית החולים בכלל לא מחוסנים, מחזקת את חשיבות החיסונים. אני פונה לאוכלוסייה הערבית שטרם התחסנה", אמר סייף: "התחסנו במהירות, כדי למנוע אסונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר